FRUGO X Cropp Graffiti Zone – moc soczystych kolorów atakuje z podwójną siłą!

Już 12 października br. rusza cykl niestandardowych akcji promocyjnych „FRUGO X Cropp Graffiti Zone”. Po orzeźwiającej „letniej misji” nad Bałtykiem obie marki znów łączą siły, aby przełamać jesienną szarówkę mocą owoców Frugo.
O autorze
1 min czytania 2012-10-11

Do ośmiu miast Polski m.in. Krakowa, Warszawy, Łodzi, Poznania czy Wrocławia zawitają reprezentanci graffiti i street artu, aby wraz z gośćmi butików Cropp stworzyć wspólne dzieło inspirowane duchem obu marek. Akcja potrwa do 28 października.

Akcja „FRUGO X Cropp Graffiti Zone” wystartuje 12 października w Krakowie. Do dyspozycji fanów sztuki ulicznej oddane zostaną mazaki, szablony oraz unikatowe FRUGO farby w kolorach FRUGO – żółtym, pomarańczowym, różowym, czerwonym, zielonym, białym i czarnym. Bazą wyjściową do opracowania unikatowych graffiti będą specjalnie przygotowane białe płótna z naniesionymi pierwszymi szablonami w postaci logotypów FRUGO i Cropp. Wszyscy uczestnicy zabawy otrzymają także płótna w formacie A4, na których będą mogli jeszcze raz stworzyć własną, unikalną grafikę. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają bony na zakupy oraz specjalne gadżety FRUGO.

– FRUGO to prawdziwie miejski styl nieznający kompromisów. To także nieskrępowana energia i wolny umysł. Dlatego zdecydowaliśmy się połączyć klimat FRUGO z równie mocnym i ponadczasowym charakterem graffiti, tworząc wyjątkową akcję promocyjną – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare, właściciela marki FRUGO. – Filozofie marek FRUGO i Cropp znakomicie się uzupełniają, po raz kolejny inspirując konsumentów i tworząc niebanalne pole do ekspresji i zabawy – dodaje Paulina Włodarska.

Każdy uczestnik wspólnego malowania będzie miał możliwość sfotografowania się na tle powstającej grafiki, a jego zdjęcie zostanie umieszczone na fanpage’ach obu marek. Równolegle do powstającego wspólnego graffiti, metamorfozę przejdą witryny każdego ze sklepów Cropp – stworzona zostanie na nich grafika dedykowana danemu sklepowi, która również zostanie umieszczona na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dopełnieniem całej akcji będzie specjalna strefa gier FRUGO. Odwiedzający sklepy Cropp będą mogli zagrać we FRUGO-warcaby, FRUGO-kapsle oraz FRUGO-butelkę. Nad muzyczną oprawą eventów czuwać będzie DJ serwujący najlepszą muzykę miejską. Za realizację projektu „FRUGO X Cropp Graffiti Zone” odpowiada agencja Project Ambient.

Harmonogram poszczególnych eventów:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

12.10 – Kraków: Galeria Krakowska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

13.10 – Kraków: Bonarka City Center

15.10 – Katowice: Silesia City Center

17.10 – Wrocław: Pasaż Dominikańska

18.10 – Wrocław: Pasaż Grunwaldzki

20.10 – Poznań: Stary Browar

21.10 – Poznań: Galeria Poznań Plaza

23.10 – Szczecin: Galeria Kaskada

25.10 – Gdańsk: Galeria Bałtycka

27.10 – Warszawa: Cropp Marszałkowska

28.10 – Łódź: Manufaktura