Najnowszy polski serial audio to gorzka, choć niepozbawiona humoru opowieść obyczajowa przybliżająca losy dwóch par, które tylko z pozoru wydają się szczęśliwe. Malownicze plaże skandynawskiej wyspy Bornholm, gdzie spędzają majówkę, stanowią tło dramatu. Dawne fascynacje odchodzą w niepamięć. Dorośli oraz dzieci będą musieli zmierzyć się z sytuacjami, które nie powinny się wydarzyć.
Autorką pomysłu „Fucking Bornholm” jest Anna Kazejak, reżyserka i scenarzystka, znana między innymi z takich filmów, jak: „Skrzydlate świnie”, „Obietnica” czy serialu HBO „Bez tajemnic”. Wraz z Filipem Kasperaszkiem stworzyła przejmujący obraz pokolenia dzisiejszych 40-latków.„Fucking Bornholm” to innowacyjny serial audio o filmowym rodowodzie, co zostało odzwierciedlone w wyjątkowej realizacji: aktorzy nie występują w nim jako lektorzy, lecz wcielają się w role, korzystając z całego swojego artystycznego warsztatu. Autorzy postanowili zrezygnować także z narratora, by jeszcze bardziej pobudzić wyobraźnię słuchaczy. Producentem wykonawczym serialu jest studio Osorno, mające na koncie wiele aktorskich superprodukcji.
Zobacz również
W ramach działań, obok materiałów zdjęciowych, można zobaczyć również niestandardową animację z udziałem głównych bohaterów, którą przygotował dom produkcyjny High Noon. Kampanię w mediach online uzupełnia kampania na YouTube i w social mediach.
– „Fucking Bornholm” to serial audio z filmowym rodowodem – przy produkcji mieliśmy przyjemność współpracować nie tylko z wybitnymi aktorami, lecz także ze wspaniałymi twórcami ze świata filmu: scenarzystami Anią Kazejak i Filipem Kasperaszkiem oraz z reżyserem serialu, Krzysztofem Czeczotem. Cieszy nas pozytywny odbiór słuchowiska wśród słuchaczy, a także w mediach. W planach mamy kolejne produkcje z udziałem zdolnych twórców ze świata filmu, komiksu czy stand-upu – powiedział Paweł Heba, dyrektor kreatywny Virtualo.
„Fucking Bornholm” to kolejny serial audio od Empik Go. Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Matylda Żemajtis i Karolina Kamińska z WALK PR oraz Paweł Heba, Dyrektor Kreatywny Virtualo i Martyna Ziębińska-Górska, Online Marketing Manager Empik Go.Za kampanię w social mediach Empik Go odpowiada WALK Digital. Produkcją sesji zdjęciowej, materiałów graficznych oraz wideo zajął się dom produkcyjny High Noon. Autorką zdjęć jest Paulina Wesołowska.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing