TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Fundacja Komputronik partnerem kampanii „Nie hejtuję-motywuję”

Fundacja Komputronik włącza się w walkę z hejtem. Celem kampanii „Nie hejtuję-motywuję” jest promowanie postaw wzajemnego szacunku, uświadamiania czym jest hejt i jakie niesie za sobą zagrożenie.
O autorze
2 min czytania 2022-12-22

Hejt to zjawisko społeczne o charakterze poniżającym inne osoby. Przejawia się agresywnymi i obraźliwymi komentarzami zwłaszcza w sieci. Obecnie to jedno z największych zagrożeń z jakim borykają się młodzi ludzie.

– Bardzo się cieszę, że zostaliśmy partnerem kampanii „Nie hejtuję – motywuję”. Cele akcji są zbieżne z naszymi, przez co uważam, że wspólnie szybciej osiągniemy upragniony cel. Wspieramy młodych ludzi, dla których życie w sieci jest bardzo istotne. Chcemy przekazywać im nie tylko sprzęt, który pozwala na kontakt z rówieśnikami, ale pragniemy wyposażyć ich też w niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą przeciwstawić się zagrożeniom jakie na nich czyhają. W ramach współpracy przygotujemy wiele ciekawych działań, m.in. specjalny odcinek na kanale Komputronik Gaming, w którym nasi eksperci opowiedzą, jak walczyć z hejtem podczas grania, a także będziemy obecni na warsztatach w szkołach w całej Polsce – komentuje Monika Buczkowska, Prezes Fundacji Komputronik

W działania zaangażuje się także marka Komputronik i Komputronik Gaming, które będą wspierać działania komunikacyjne.

– Jesteśmy ekspertami w świecie elektroniki. Nie tylko doradzamy naszym klientom w wyborze sprzętu, ale też oferujemy pomoc i fachową wiedzę. Głównie komunikujemy się z nimi online, żyjemy światem e-sportu oraz prowadzimy dziesiątki działań w sieci i widzimy jak poważnym problemem jest zjawisko hejtu. Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie by pokazać, zwłaszcza młodym ludziom, jak można bez nienawiści i złości komunikować się z innymi – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O kampanii „Nie hejtuję-motywuję”

Kampania „Nie hejtuję-motywuję” w przystępny sposób wyjaśnia czym jest zjawisko hejtu, jakie niesie konsekwencje i pokazuje jak z nim walczyć. W ramach prowadzonych działań organizatorzy akcji przygotowali cykl warsztatów w szkołach na terenie całej Polski w czasie których psycholodzy, pedagodzy i eksperci tłumaczą młodym ludziom czym jest hejt i jakie niesie za sobą zagrożenia. Ambasadorami akcji zostali m.in. Katarzyna Miller, Beata Sadowska, Anna Korcz, Weronika i Teresa Rosati, Katarzyna Pakosińska, Daria Widawska, Monika Richardson, Krystian Wieczorek i muzycy z zespołu Blue Café.

Do akcji włączyła się też Fundacja Komputronik, której statusowym zadaniem jest ułatwianie dostępu do innowacyjnych narzędzi wspierających nowoczesną edukację i motywujących do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego. Fundacja regularnie wybiera beneficjentów, którym przekazuje niezbędną pomoc, a także sama podejmuje działania edukacyjne. Takimi akcjami były m.in. szkolenia „Senior Online” oraz spotkanie dla młodzieży z Sylwią Lipką – jedną z najpopularniejszych artystek młodego pokolenia, która opowiadała o tym jak zapewnić sobie bezpieczeństwo w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się