Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Fundacja Marc O’Polo wspiera innowacyjność

Fundacja Marc O'Polo została założona w 2009 roku. Od chwili powstania wspiera wiele projektów, od działań charytatywnych po sztukę.
O autorze
0 min czytania 2017-03-09

Jednym z nich jest DO School. Jest to szkoła tworząca programy mające na celu wsparcie ludzi oraz firm, poprzez pomoc w realizowaniu ich innowacyjnych pomysłów. Dedykowana jest osobom, które podzielają opinię założycieli Marc O’Polo – śmiałe pomysły w biznesie mody to wyznacznik sukcesu.  

Fundacja Marc O’Polo wraz z Do School zaprosiła ludzi z 20 państw do wzięcia udziału w DO School Campus w Berlinie. Finalnie w programie wzięło udział 18 osób, które 17 lutego 2017 roku przedstawiły swoje kreatywne pomysły przed zgromadzoną widownią. Zwyciężczynią okazała się 25 – letnia  Nina Hackenbroich, która na co dzień studiuje w Niemczech. Jej pomysł na stworzenie biustonosza, który przystosowuje się do sylwetki, okazał się strzałem w dziesiątkę.  

Fundacja Marc O’Polo jest dumna z tego, iż mogła wesprzeć 18 młodych i kreatywnych ludzi z całego  świata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj