Gadu-Gadu uruchamia serwis z ogłoszeniami

Gadu-Gadu uruchamia serwis z ogłoszeniami
Nietrafiony prezent? Niepotrzebne ubrania lub mieszkanie na sprzedaż? Teraz będzie można znaleźć kupca przez GG. Fintecom, właściciel komunikatora GG (d. Gadu-Gadu) uruchomił serwis z ogłoszeniami społeczności GG.
O autorze
1 min czytania 2024-02-01

GG może pomóc w poszukiwaniu kupca na książki, samochodu czy mieszkania. Dzięki serwisowi użytkownicy mogą publikować i przeglądać ogłoszenia posegregowane na kilkanaście popularnych kategorii.

Nieograniczona liczba ogłoszeń

Treści ogłoszeń są dostępne dla wszystkich, dzięki czemu link do ogłoszenia GG może być publikowany w dowolnym miejscu w internecie. Aby móc publikować ogłoszenia, należy zalogować się do serwisu swoim numerem GG posiadającym aktywny status Użytkownika GG Premium. Użytkownik GG Premium może publikować w ramach abonamentu nieograniczoną liczbę ogłoszeń.

Spółka pracuje nad rozwojem serwisu „Ogłoszenia GG”. Docelowo ogłoszenia mogą trafić bezpośrednio do komunikatora i zyskać dodatkowe funkcje, dzięki którym dodawanie i przeglądanie treści ogłoszeń będzie silniej zintegrowane z aplikacją, a szybka płatność będzie odbywała się pomiędzy numerami GG.

Serwis podzielony jest na kategorie. Maksymalny czas emisji jednego ogłoszenia to 60 dni, w każdej chwili można go przedłużyć. W opisie każdego ogłoszenia można dodać wideo, 10 zdjęć, a dzięki opcji „Ulubione” można obserwować wybrane ogłoszenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozwój GG

GG stawia na nowe pomysły na model biznesowy. Serwis „Ogłoszenia” to tylko mały fragment katalogu usług skupionych wokół komunikacji. Komunikator docelowo ma być nie tylko centrum komunikacji, ale także aplikacją społecznościową z wieloma potrzebnymi na co dzień usługami, w tym narzędziem do szybkich płatności. Obecnie trwają już testy wirtualnego portfela GGwallet. Równolegle spółka wprowadza także wersję GGapp, komunikator dedykowany pracy zespołowej.

Obecnie 61,3 proc. użytkowników komunikatora GG to osoby poniżej 35. roku życia. Blisko 37 proc. to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat. Użytkownicy GG wysyłają ponad 150 mln wiadomości miesięcznie. Zdecydowana większość, 62,9 proc., ma GG pod ręką w swoim smartfonie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się