To także ukłon w stronę kobiet w różnym wieku, bo jak głosi hasło kampanii – Gatta jest „dla pokoleń”.
Gatta – marka, która od 20 lat towarzyszy na co dzień milionom kobiet – hucznie świętuje swój jubileusz. Z okazji urodzin przygotowała kampanię z udziałem trzech znanych Polek, reprezentujących różne pokolenia kobiet. Piękne, niepowtarzalne, z klasą i indywidualnym stylem. Takie są nowe ambasadorki Gatta.
Zobacz również
– Zapraszając do jubileuszowej kampanii przedstawicielki trzech pokoleń kobiet, chcieliśmy symbolicznie podziękować wszystkim naszym klientkom. Tym, które są z nami od samego początku i tym młodszych, które dołączyły do nas w trakcie ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.
Beata Tyszkiewicz – ikona stylu i prawdziwej klasy – jak sama przyznaje od lat korzysta z produktów marki. Reprezentuje pokolenie najwierniejszych klientek Gatty – tych, które sięgają głownie po klasykę, bo w niej czują się naprawdę kobieco.
Katarzyna Zielińska to kobieta z charakterem. Spośród modeli Gatta uwielbia kabaretki. W reklamie pozuje w równie seksownych rajstopach imitujących pończochy. Reprezentuje pokolenie pewnych siebie, pięknych i spełnionych kobiet.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Najmłodszą ambasadorką jest Julia Kuczyńska „Maffashion”, która z marką współpracuje już od kilku lat. Niegdyś pokazywała rajstopy Gatta na swoim blogu. Teraz prezentuje je na bilbordzie. Wybrała model Poppy, zaprojektowany z myślą o młodych fashionistkach, które zawsze „są w trendach”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania reklamowa swoim zasięgiem objęła atrakcyjne lokalizacje w centrach największych polskich miast. Opiera się na czterech odsłonach – w pierwszej z nich podziwiać można wszystkie ambasadorki, pozostałe trzy poświęcone są każdej z nich z osobna. Gwiazdy prezentują na zdjęciach różne modele rajstop – dedykowane grupom docelowym, które reprezentują.
Poza działami reklamowymi, kampania jubileuszowa obejmuje także stronę marki w serwisie Facebook.com, gdzie przez cały październik trwać będzie konkurs urodzinowy.
Strategię obchodów 20-lecia marki Gatta opracowała agencja 38PR. Autorem sesji zdjęciowej jest znany fotograf Wojtek Wojtczak.