„Gdy to się skończy, spotkam się ze swoją wnuczką, której jeszcze nie widziałam w realu”, „Gdy to się skończy, jako pierwszy pojadę w Bieszczady” – to przykłady „popandemicznych” planów internautów, którzy za pośrednictwem Instagrama podzielili się nimi z redakcją portalu Gazeta.pl. Posłużyły one jako hasła w akcji „Gdy to się skończy” zrealizowanej przez serwis we współpracy z bankiem BNP Paribas.
Projekt ten został zainicjowany ku pokrzepieniu serc, jednocześnie dając nadzieję, że jeszcze nadejdą lepsze czasy, kiedy w końcu spotkamy się ze swoimi bliskimi oraz przyjaciółmi i będziemy mogli robić to, co w obecnej sytuacji jest zabronione.
Zobacz również
– To wzruszające, ale i pocieszające, że wszystkim nam brakuje podobnych rzeczy. Wszyscy jesteśmy w tym razem, dlatego postanowiliśmy skupić się na tym, co będzie, na tym, co dobre i dzięki bankowi BNP Paribas pokazać nasze wspólne plany na wielkich billboardach w miastach w całej Polsce – napisała redakcja portalu Gazeta.pl w artykule na temat akcji.
Kreacje stworzone w ramach akcji można zobaczyć na billboardach umieszczonych w Warszawie, Krakowie oraz Poznaniu. Powstała także specjalna strona internetowa poświęcona inicjatywie, na której publikowane są „popandemiczne” plany użytkowników. Akcja potrwa do połowy maja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Fundacja Bieg Rzeźnika ruszyła z akcją „Jadę w Bieszczady!”, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do odwiedzania Bieszczad po zakończeniu epidemii i związanych z nią restrykcji.
PS2
Facebook postanowił wprowadzić nową reakcję, nawiązującą do obecnej sytuacji, w której wszyscy się znajdujemy – za jej pomocą będziemy mogli wyrazić troskę, wsparcie wobec innych użytkowników portalu. Podobna ikonka pojawi się też w Messengerze.
PS3
Santander Bank Polska uruchomił ogólnodostępny portal RazemPokonamy.pl. Będą na nim gromadzone najbardziej przydatne i rzetelne informacje oraz wskazówki, które ułatwią przetrwanie epidemii.