GG i Open FM w ofercie Goldbach Audience

Goldbach Audience podpisał umowę z GG Network, właścicielem komunikatora GG. Umowa obejmuje sprzedaż powierzchni reklamowej w GG oraz na platformie radiowej Open FM.
O autorze
1 min czytania 2015-01-26

GG Network powiększa grono partnerów Goldbach Audience. Od stycznia 2015 sieć zajmie się wyłącznościowo sprzedażą powierzchni reklamowej w najpopularniejszym polskim komunikatorze internetowym – GG. Prócz tego umowa obejmuje również obsługę platformy radiowej Open FM. Goldbach Audience jest pierwszym od wielu lat biurem sprzedaży, z którym GG Network podjął współpracę. Tym samym Goldbach przejmuje obowiązki pełnione dotychczas przez Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network.

– „GG oferuje powierzchnię reklamową, z którą pod względem zasięgu niewiele miejsc w polskim Internecie może się równać. Z komunikatora korzysta ponad 3 miliona osób, a 70 proc. użytkowników to osoby w wieku 7-44 lata. To ogromny potencjał. Jesteśmy pewni, że wiemy jak go wykorzystać” – mówi Adam Siedlecki, dyrektor sprzedaży w Goldbach Audience.

Zdaniem Adama Siedleckiego zasięg to nie jedyny atut GG dla potencjalnych reklamodawców. – „Pamiętajmy też o oddziaływaniu wizerunkowym. Rok temu marka GG została uznana za najmocniejszą i najchętniej polecaną w badaniu zleconym przez „Rzeczpospolitą” oraz uzyskała tytuł „Created in Poland” Superbrands. Zaufanie konsumentów do GG na pewno pozytywnie wpływa na postrzeganie publikowanych w komunikatorze reklam” – dodaje.

Open FM to z kolei najpopularniejsza w polskim Internecie platforma radiowa, oferująca 98 tematycznych kanałów muzycznych – od takich oferujących popularne gatunki, jak pop i rock po bardziej niszowe, jak np. muzyka filmowa. Według badań Megapanelu łączny czas słuchania radia to 6,5 miliona godzin miesięcznie, a jego zasięg oscyluje w granicach 2 milionów użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oferta reklamowa GG obejmuje baner w oknie rozmowy, oknie kontaktów oraz w komunikacie startowym. Reklamodawcy zainteresowani ofertą Open FM mogą wybierać spośród m.in. reklamy pre- roll (video lub audio) bądź spotu w jednym z bloków reklamowych, emitowanych co pół godziny.

– „Tak duży zasięg, różnorodna oferta formatów oraz szerokie możliwości targetowania przekazu umożliwiają dopasowanie oferty do potrzeb każdego reklamodawcy, tak by efektywność przeprowadzanych kampanii była jak największa” – zapewnia Karol Skorupski, dyrektor Biura Reklamy GG Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się