Wśród prowadzących są Agnieszka Woźniak-Starak, Piotr Kędzierski i Arkadiusz „Ras” Sitarz. W trakcie trzygodzinnego programu odpowiadają oni na wiadomości e-mail od osób poszukujących pracy oraz prezentują oferty pracodawców, bo rekrutacje – mimo trudnych teraz czasów – nadal trwają w wielu branżach. Zbierane są na tej stronie.
W ten sposób newonce.radio stara się pomóc osobom w trudnej sytuacji zawodowej, spowodowanej przez pandemię koronawirusa.
Zobacz również
– Nawet jeśli tylko jedna osoba znajdzie zatrudnienie, już będziemy mogli nazwać akcję sukcesem – mówi Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio.
Jednym z największych atutów Giełdy Pracy jest bezpośredni kontakt z osobami szukającymi pracy. Dzięki niemu poznajemy ludzką stronę trudnej sytuacji na rynku pracy, możemy usłyszeć słowa i historie, które będą wsparciem.
Efektem pierwszej audycji było kilkaset maili od osób, które utraciły pracę i kilkadziesiąt ofert od pracodawców, m.in. od firm takich jak TIDAL, Platige Image, Stor9 czy Social Tigers. W miarę rozwoju akcji zebrane zostały kolejne oferty pracy w takich firmach jak Allegro, 4F, Smyk i wielu innych. Giełda Pracy ma na celu również pokazanie różnych możliwości szukania pracy, więc do programu zapraszani są eksperci, którzy wypowiadają się na temat przygotowania CV, radzenia sobie ze stresem w sytuacji utraty pracy czy przygotowania konta na platformie LinkedIn.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Akcja trwa i odbywa się na antenie w każdy piątek. Oferty od potencjalnych pracodawców można podsyłać na adres: [email protected].
Słuchaj podcastu NowyMarketing