Giełda Pracy – newonce.radio łączy pracodawców z pracownikami

„Bolesny Poranek: Giełda Pracy” to specjalna odsłona porannego programu w newonce.radio. W każdy piątek w godzinach 7-10 na antenie internetowej rozgłośni prezentowane są oferty pracy, a słuchacze mogą zadzwonić do studia i opowiedzieć prowadzącym, w jakiej branży szukają zatrudnienia.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Wśród prowadzących są Agnieszka Woźniak-Starak, Piotr Kędzierski i Arkadiusz „Ras” Sitarz. W trakcie trzygodzinnego programu odpowiadają oni na wiadomości e-mail od osób poszukujących pracy oraz prezentują oferty pracodawców, bo rekrutacje – mimo trudnych teraz czasów – nadal trwają w wielu branżach. Zbierane są na tej stronie.  

W ten sposób newonce.radio stara się pomóc osobom w trudnej sytuacji zawodowej, spowodowanej przez pandemię koronawirusa.

– Nawet jeśli tylko jedna osoba znajdzie zatrudnienie, już będziemy mogli nazwać akcję sukcesem – mówi Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio.

Jednym z największych atutów Giełdy Pracy jest bezpośredni kontakt z osobami szukającymi pracy. Dzięki niemu poznajemy ludzką stronę trudnej sytuacji na rynku pracy, możemy usłyszeć słowa i historie, które będą wsparciem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efektem pierwszej audycji było kilkaset maili od osób, które utraciły pracę i kilkadziesiąt ofert od pracodawców, m.in. od firm takich jak TIDAL, Platige Image, Stor9 czy Social Tigers. W miarę rozwoju akcji zebrane zostały kolejne oferty pracy w takich firmach jak Allegro, 4F, Smyk i wielu innych. Giełda Pracy ma na celu również pokazanie różnych możliwości szukania pracy, więc do programu zapraszani są eksperci, którzy wypowiadają się na temat przygotowania CV, radzenia sobie ze stresem w sytuacji utraty pracy czy przygotowania konta na platformie LinkedIn. 

Akcja trwa i odbywa się na antenie w każdy piątek. Oferty od potencjalnych pracodawców można podsyłać na adres: [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się