24 sierpnia wystartował konkurs pod hasłem „Pielęgnuj swoją siłę”, organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką. Ma on na celu wspieranie kobiet w dążeniu do odkrywania swojej siły. Uczestniczki mają za zadanie jak najciekawsze opisanie tego, co w ich przypadku jest jej źródłem. Ambasadorką marki Gliss oraz konkursu jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Trzy główne laureatki konkursu otrzymają nagrody w wysokości 20 tys. złotych, a zgłaszać można się na stronie pielegnujswojasile.pl.
Marka Gliss firmy Henkel już od ponad 60 lat jest napędzana siłą kobiet, dlatego przede wszystkim to im dedykujemy naszą markę i wspieramy ich rozwój. Celem programu zainicjowanego przez markę Gliss i realizowanego we współpracy z partnerem merytorycznym jest wspieranie i promowanie siły kobiet. Chcemy w ten sposób zachęcić kobiety do tego, by dostrzegły, doceniły i pielęgnowały swoją wewnętrzną siłę.
Zobacz również
W dniach 24 sierpnia – 30 września br. wszystkie kobiety, które zechcą podzielić się doświadczeniami i osiągnięciami w budowaniu swojej wewnętrznej siły będą mogły wziąć udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”. Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym opisaniu tego, co jest źródłem kobiecej siły uczestniczek oraz w jaki sposób można i, co więcej, udaje im się ją budować. Organizatorzy chcą zachęcić Polki do odkrywania własnych źródeł siły, pielęgnowania jej i czerpania od siebie nawzajem. Odpowiedzi uczestniczek zbierane będą na stronie www.pielegnujswojasile.pl, na której dostępny jest także regulamin konkursu. Laureatki trzech głównych nagród otrzymają po 20 tys. zł z przeznaczeniem na inwestycję we wzmacnianie siebie. Kolejnych 20 nagrodzonych będzie mogło wziąć udział w szkoleniu „Empowerment Kobiet” prowadzonym przez ekspertki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a następnych 100 otrzyma zestawy kosmetyków Gliss. Prace laureatek zostaną opublikowane na stronie akcji.
– Wspieranie kobiet w ich wszechstronnym rozwoju jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że, wspólnie z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, możemy zachęcać Polki do podzielenia się tym, co jest dla nich istotne i daje im unikalną wewnętrzną siłę. Nie możemy doczekać się zgłoszeń konkursowych i poznania źródeł tej siły. Mamy też nadzieję, że za pośrednictwem tego projektu uda się nam dotrzeć do wyjątkowych kobiet, które zaczerpną z doświadczeń uczestniczek konkursu i spróbują poszukać swojej, często ukrytej siły – powiedziała Eliza Bogucka, brand manager, Henkel Consumer Brands.
Małgorzata Rozenek – mocne wsparcie projektu
Ambasadorką marki Gliss oraz projektu zorientowanego na wspieranie kobiet i pomaganie im w poszukiwaniu źródeł ich wewnętrznej siły jest Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, celebrytka, pisarka, aktorka, osobowość telewizyjna i działaczka społeczna. Promocję konkursu wspierać będą m.in. dwa podcasty z udziałem ambasadorki poprowadzone przez Kamilę Rowińską w ramach serii „Power Poniedziałek” oraz Justynę Dżbik-Kluge w ramach cyklu „Życie w kilku zdaniach” a także videocast prowadzony przez Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Akcja wspierana jest szeroką kampanią w internecie, w Empik Go oraz in-store w sieciach drogerii Hebe i Natura.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept i realizację odpowiedzialna jest agencja Advalue Engaged, natomiast za komunikację projektu odpowiada agencja Solski Communications.