Globalne wyzwania, nowa tożsamość Grupy ROCKWOOL

Ponad połowa ludności kuli ziemskiej mieszka w miastach, do których co tydzień przeprowadza się milion osób. Eksperci prognozują, że do 2050 roku liczba mieszkańców miast będzie stanowiła aż 2/3 całej populacji. Świat potrzebuje nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, by sprostać ogromnym...
O autorze
2 min czytania 2017-07-24

…wyzwaniom, które niesie przyszłość. Firma ROCKWOOL nieustannie poszukuje odpowiedzi na różnorodne potrzeby współczesności.

Dom – trwałość, ład i bezpieczeństwo

Grupa ROCKWOOL to światowy lider w produkcji wełny skalnej, która znajduje zastosowanie niemal w każdym aspekcie codziennego życia. Dla ROCKWOOL szczególnie cenne jest jedno wyjątkowe słowo – dom. Jego symbolem są urzekające zdjęcia satelitarne Ziemi i wielka mapa świata, na której z łatwością znaleźć można bliskie sercu miejsca. Grupa ma swoje oddziały w 35 krajach, które różnią się kulturą, historią, obyczajami i krajobrazem. Wszystkie łączy troska o przyszłość planety, życie w symbiozie z naturą i pragnienie, by dom zawsze oznaczał trwałość, komfort i bezpieczeństwo.

Wulkan – symbol siły i energii

„Uwalniamy naturalną moc skały, by wzbogacać nowoczesne życie” – metamorfoza to istotna cecha działalności ROCKWOOL. Firma wykorzystuje naturalne właściwości skały i wciąż odkrywa jej potencjał, by pozytywnie wpływać na bezpieczeństwo i komfort życia. Wełna skalna produkowana przez ROCKWOOL znajduje zastosowanie w budowie tkanki miejskiej, produkcji żywności czy utylizacji odpadów – Staramy się kształtować nowoczesny model życia w zgodzie z naturą i dzielić się nim z innymi. Nowa tożsamość naszej marki wraz z jej identyfikacją wizualną – wulkanem, symbolem siły, energii i potężnej mocy natury, to kolejny krok na drodze poprawy życia milionów ludzi – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.

Przez najbliższy rok Grupa ROCKWOOL będzie budowała świadomość wokół wyzwań współczesnego świata, a także już istniejących rozwiązań, których powszechne wykorzystywanie może wpłynąć na rozwiązanie wielu z globalnych trudności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Produkty i rozwiązania ROCKWOOL pomagają ludziom na całym świecie przyłączyć się do ruchu na rzecz zrównoważonego rozwoju i zwalczać trudności związane z rosnącym poziomem urbanizacji – dodaje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.

Natura częścią nowoczesnego życia

Szacuje się, że do 2025 roku prawie 2 miliardy ludzi będzie mieszkać w regionach z ograniczonym dostępem do wody, a już dziś konsumujemy o 50% więcej zasobów, niż Ziemia może nam zapewnić. Firma ROCKWOOL jest świadoma, że głównym celem społeczeństw XXI wieku powinien być zrównoważony rozwój chroniący świat przed zagrożeniami, które mogłyby zniszczyć życiodajne zasoby Ziemi, a takie prognozy stanowią wyzwanie i sygnał do działania. Z 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju nakreślonych przez ONZ, dziewięć z nich jest istotną częścią działalności ROCKWOOL. To m.in. tania i czysta energia, przeciwdziałanie zmianom klimatu, czysta woda i higiena czy eliminacja głodu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Nowa tożsamość naszej marki przedstawia rozwiązania i produkty, które są naszym wkładem w budowanie harmonijnego, nowoczesnego świata, dbającego o naturalne zasoby planety. Mamy spójną wizję naszej firmy, której głównym celem jest stworzenie ludziom godnych i bezpiecznych warunków życia w dobie rewolucji, którą niosą nowe technologie. Jesteśmy skoncentrowani na kreowaniu rozwiązań, które już dziś przyczyniają się do bezpiecznego, wygodnego i zdrowego życia przyszłych pokoleń – podsumowuje Łukasz Glapa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się