Nowa kampania zwraca uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promuje marki z portfolio CCC. Zrezygnowano z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.
W kampanii wzięło udział aż 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.
Zobacz również
Założeniem nowej kampanii jest ocieplenie i zbliżenie wizerunku marki CCC do konsumentów oraz przedstawienie różnorodności oferty: szerokiego wyboru butów i torebek, na różne życiowe okazje.
Komunikacja oparta jest na nowym pozycjonowaniu marki, podkreślającym, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie sięgać po więcej z życia. W ramach jednej platformy komunikacji przedstawione są różne typy kobiet oraz definicje ich potrzeb.
Stąd modułowa forma kampanii, wyrażająca się w hasłach: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania prowadzona będzie od 4 marca przez 2 miesiące w formie 60, 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo kreacje będzie można zobaczyć w prasie kobiecej oraz we wszystkich salonach CCC w Europie.
Kampania będzie mocno wspierana również w internecie.
Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja CHANGE, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon. W spotach został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry – These Boots Are Made for Walking wykonany przez młodą polską wokalistkę Mary Komasa. Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej i działania w social mediach odpowiada Os3.