GO Sport planuje 50 sklepów w Polsce

GO Sport to największa w Polsce sieć sklepów z markowym sprzętem sportowym i turystycznym, z odzieżą oraz obuwiem sportowym. Obecnie w Polsce jest 30 sklepów GO Sport z asortymentem światowych marek takich, jak: Nike, Adidas, Columbia, Everlast, Fila, Head i wiele innych.
O autorze
2 min czytania 2017-04-07

Ile obecnie i w jakich lokalizacjach funkcjonują sklepy marki GO Sport w Polsce? 

Obecnie sieć liczy 30 sklepów  w największych miastach w Polsce, z czego aż 8 znajduje się w Warszawie. Ta liczba daje nam pozycję lidera na rynku warszawskim.

Jak sieć będzie się rozwijać w 2017 i w kolejnych latach?

Stale obserwujemy rynek i stawiamy na dynamiczny rozwój w Polsce.  Mając mocną pozycję w Warszawie, ekspansję skierujemy także poza nią. W związku z tym,  jeszcze w tym roku planujemy otworzyć dwa sklepy: w CH Galaxy w Szczecinie i we Wrocławiu w CH Wroclavia. Jesteśmy wiarygodnym najemcą i utrzymujemy się na wysokim poziomie, stąd też planujemy zachować rytm minimum 3 otwarć nowych salonów rocznie. Do 2020 roku sieć GO Sport będzie liczyła 50 sklepów, w centrach handlowych i retail parkach.  W kolejnych latach planujemy także otwarcia sklepów o mniejszych powierzchniach. 

Czy dotychczasowe sklepy będą modernizowane? 

Oczywiście. Modernizacje są dla nas istotną kwestią. W 2017 roku planujemy remont jednego z naszych warszawskich sklepów, w Galerii Mokotów. Ponowne otwarcie sklepu planowane jest na kwiecień, a kampania marketingowa i event sportowy w maju 2017 roku. Docelowo powierzchnia sprzedaży po remoncie wyniesie 1 100 m2. Salon w Galerii Mokotów będzie naszym flagowym sklepem pod kątem konceptu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak wygląda koncept nowego salonu w GM, czym się wyróżnia? 

Galeria Mokotów zyska nowy design. Dzięki dbałości o szczegóły estetyczne, oświetleniu przyjemnemu dla oka oraz nowoczesnemu wystrojowi, zakupy w odnowionym sklepie GO Sport będą czystą przyjemnością. Po modernizacji sklep zyska lepszą, bardziej czytelną dla klienta nawigację, która pozytywnie wpłynie na zwiększenie komfortu zakupów. Dodatkowo, ważnym elementem jest dla nas profesjonalna obsługa. Dzięki tym elementom mamy świadomość, że klient czuje się doceniony i w centralnym miejscu, a strategia Client First jest przez nas konsekwentnie wdrażana.

Czy dotychczasowe lokalizacje salonów przynoszą zakładane rezultaty pod względem sprzedaży? 

Każda z lokalizacji jest zgodna z naszymi wymaganiami, wynikającymi ze specyfiki prowadzonego biznesu. Lokalizacje są dobre, mają doskonałe warunki, umożliwiają dopasowanie powierzchni dokładnie do naszych potrzeb i przynoszą oczekiwane rezultaty. Dla potwierdzenia tych słów zdradzę, że rok  2016 był dla GO Sport Polska niezwykle udanym rokiem, który zamknęliśmy z zyskiem. Pierwszy kwartał bieżącego roku także rozpoczął się dla nas korzystnie, co potwierdza, że podjęte  działania idą w dobrym kierunku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy GO Sport planuje sprzedaż produktów również poprzez sklep internetowy? Czy to wg Pana dobry kanał sprzedaży na polskim rynku?

W kwietniu spółka planuje uruchomienie sprzedaży na platformie Allegro.pl.  Widzę potencjał w sprzedaży internetowej we współpracy z liderem na rynku e-commerce. W tym kanale planujemy sprzedaż wyłącznie produktów marek własnych. Celem głównym jest rozpoczęcie sprzedaży w kanale on-line, bowiem aktualnie GO Sport funkcjonuje bez  sklepu internetowego, ale także  zwiększenie udziału oraz wsparcie marek własnych. Spółka intensywnie pracuje także nad wdrożeniem modelu omnichannel. Wierzę w niego, poza tym nasi konkurenci wyprzedzili nas w kwestii sprzedaży internetowej, więc postanowiłem to zmienić. Spółka ma plan uruchomienia sprzedaży w modelu omnichannel do końca 2017 roku. Wprowadzenie sklepu internetowego jest też odpowiedzią na nowe potrzeby klienta. Chcemy zapewnić mu możliwość sprawdzenia pełnej oferty w GO Sport, dostępności produktów w wybranym przez klienta sklepie lub też zakup bezpośrednio przez internet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się