Zdjęcie: Otwarcie Konferencji Brains Attack, Paweł Borowik, vice president of business development w Grupa iCEA
Na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack skierowana do marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym oraz do studentów wchodzących na rynek pracy, specjalistów SEM i SEO, właścicieli biznesów i całej branży online. Tematem pierwszej edycji było projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce.
Zobacz również
Organizatorem konferencji Brains Attack pod hasłem „GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce” była Grupa iCEA globalna agencja SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych oraz Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. To pierwsze tego typu wydarzenie na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów. Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta Miasta Poznania.
Studenci UAM
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na scenie Brains Attack pojawiło się wielu znakomitych ekspertów z branży. Z prelekcjami na temat: komunikacji marketingowej, SEO w eCommerce, doświadczeniach zakupowych klienta i budowaniu biznesu w branży eCommerce wystąpili: Aleksandra Kaniewska z WNPiD UAM Poznań, Michał Ziach z Grupa iCEA, Grzegorz Młynarski z s360, Mike Korba z user.com, Wojciech Jażdżewski z LOU, Miłosz Jarosiewicz z Małej Szklarni oraz Rafał Słoma z Selesto. Każde z tych wystąpień budziło żywe zainteresowanie i dyskusje, które kontynuowano w kuluarach w trakcie przerw kawowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Michał Ziach, head of polish executive department w Grupa iCEA
Podczas konferencji nastąpiło także rozwiązanie szóstej edycji konkursu „Brains Attack! SXO Challenge”. Projekt ten powrócił po dwóch latach przerwy. Współorganizatorem tegorocznej edycji była Grupa iCEA. Organizację wydarzenia wspierała także Studencka Agencja Marketingowa. W finale najlepsze zespoły zaprezentowały opracowane, w trakcie warsztatów, strategie SXO. Projekty oceniła komisja, w skład której weszli wykładowcy WNPiD oraz eksperci z Grupa iCEA. Zdaniem jury, najlepszy projekt przygotowali: Michał Michalak i Mateusz Sosnowski – studenci WNPiD, którzy przedstawili koncepcję strategii marketingowej muzycznego sklepu internetowego oferującego produkty zarówno dla doświadczonych producentów muzycznych jak również dla amatorów. Nagrodą główną w konkursie są płatne staże w Grupa iCEA oraz innych spółkach holdingu Digital Now!
Mnóstwo praktycznej wiedzy, świetni prelegenci, zdolni studenci – laureaci konkursu i wiele owocnych rozmów podczas networkingu. Tak w kilku słowach mógłbym podsumować to wydarzenie. Serdecznie dziękuję wszystkim ekspertom za wystąpienia na wysokim poziomie merytorycznym oraz studentom za zaangażowanie w projekt Brains Attack! SXO Challenge. To wydarzenie po raz kolejny pokazuje, że biznes i edukacja łączą się nierozerwalnie. Dziękuję także zaproszonym gościom oraz wszystkim zaangażowanym w organizację konferencji i wspaniałą atmosferę. To było niezwykle ciekawe spotkanie i już teraz mogę powiedzieć, że to doświadczenie na pewno przełoży się na kolejne nasze inicjatywy w obszarze digital marketingu – mówi Jacek Dziura, członek zarządu i CMO Grupa iCEA.
Jacek Dziura, członek zarządu, CMO w Grupa iCEA
Celem konferencji było także wsparcie dla studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Cała kwota zebrana podczas eventu zostanie przeznaczona na pomoc dla nich. To również świetna okazja do zaznaczenia swojej obecności poprzez wsparcie zbiórki dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału z konferencji.