Pod nazwą Goldbach Multichannel w jeden produkt połączone zostały takie obszary digital advertising jak display, mobile, wideo oraz ekrany cyfrowe, będące punktami styku konsumenta z marką w świecie rzeczywistym. Digital signage (ekrany cyfrowe) to nowość w portfolio Goldbach Audience. Jego dołączenie do oferty jest wynikiem podjęcia przez Goldbach Audience współpracy z firmą Amscreen.
Siłą oferty Goldbach Multichannel jest szeroki zasięg wynikający z połączenia potencjałów wielu kanałów reklamy digital, a także możliwość dotarcia do użytkownika ze zintegrowanym komunikatem reklamowym jednocześnie na wielu ekranach.
Zobacz również
Model sprzedaży kampanii we wszystkich kanałach dostępnych w ramach Goldbach Multichannel został ustandaryzowany. Wzorowany jest on na wymiernym i charakterystycznym dla internetu modelu sprzedaży liczby kontaktów z reklamą (CPM). CPM w przypadku ekranów cyfrowych wyliczany jest na podstawie twardych danych transakcyjnych pochodzących z punktów sprzedaży. Taka standaryzacja modeli rozliczeń pozwala na skonsolidowane raportowanie wszystkich kanałów.
Goldbach Multichannel daje także rozbudowane możliwości targetowania reklam w zależności od lokalizacji, dni tygodnia, pory dnia czy godziny. Ponieważ reklamy we wszystkich kanałach online emitowane są przy wykorzystaniu adserwera, a w przypadku ekranów cyfrowych za pomocą satelity, istnieje możliwość pełnej kontroli nad emisją treści oraz dynamicznej podmiany kreacji.
– Goldbach Multichannel jest odpowiedzią na postępującą fragmentaryzację rynku reklamowego oraz zjawisko konsumpcji mediów na wielu ekranach. Łącząc w naszej ofercie display, wideo, mobile i ekrany cyfrowe jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe w wielu kanałach digital advertising. Powołanie Goldbach Multichannel stanowi w naszej opinii odpowiedź na oczekiwania rynku oraz jest spojrzeniem w przyszłość – mówi Artur Muszkiet, Managing Director Goldbach Audience.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Goldbach Multichannel zapewnia tygodniowo 16,5 miliona kontaktów reklamy z użytkownikami w kanałach online, mobile oraz digital signage.
Słuchaj podcastu NowyMarketing