Goldbach kładzie nacisk na dynamiczny rozwój Goldbach Audience Poland. Chce go osiągnąć proponując nowe rozwiązania i prowadząc negocjacje mające na celu rozszerzenie zakresu działań również w innych mediach. Zaplanowana optymalizacja obejmuje także sprzedaż Goldbach Interactive, drugiej spółki zależnej na polskim rynku, która przede wszystkim zajmuje się e-PR, marketingiem społecznościowym i event marketingiem. Z punktu widzenia nowej strategii Grupy, jej działalność nie odpowiada założonym planom ekspansji, dlatego negocjacje sprzedażowe zostaną zakończone najprawdopodobniej w grudniu 2014r.
Trudne, ale konieczne decyzje tłumaczy Kirsten Droessel, dyrektor spraw międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią: „Jesteśmy przekonani, że doświadczenie Grupy jako międzynarodowego domu sprzedaży mediów i potencjał polskiego rynku spowoduje dynamiczny rozwój Goldbach Audience Poland. Dodatkowo, chcielibyśmy zaproponować nowatorskie rozwiązania w nowej jakości, które mam nadzieję, przełożą się na cały rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego też zdecydowaliśmy się skonsolidować nasze siły oraz działania i skupiliśmy się całkowicie na Goldbach Audience. „
Zobacz również