Nowa metoda płatności PayU, czyli Płacę później, polega na możliwości dokonania zakupów z wykorzystaniem odroczonej płatności. Dzięki temu, osoba kupująca nie musi płacić od razu, a w ciągu 30 dni i to bez dodatkowych kosztów. Jeśli nie zdąży spłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość rozłożenia spłaty na 3 lub 6 rat.
We wrześniu ruszyła kampania zintegrowana promująca tę usługę w której udział bierze 13 sklepów internetowych, między innymi: Top Secret, Deni Cler, Pakamera, TXM, Muve czy Vistula. W promocji wykorzystano produkty z zaangażowanych sklepów, które zachęcają internautów do płatności nowym sposobem.
Zobacz również
„PayU | Płacę później opiera się na schemacie „kup teraz, zapłać później”. To rozwiązanie szczególnie wygodne w przypadku pilnego lub niespodziewanego wydatku, którego pokrycie ze środków na koncie jest w danym momencie niemożliwe. Taki sposób płatności jest idealny także dla łowców okazji, którzy mogą skorzystać z wyjątkowej promocji w sklepie, nawet jeśli są przed wypłatą lub środki za wykonane zlecenie jeszcze do nich nie dotarły.” Mówi Anna Puacz, Senior Brand Manager PayU.
„Dzięki PayU | Płacę później można zrealizować swoje plany lub marzenia zakupowe w każdym momencie. Partner finansowy płaci za zakupy natychmiast, a kupujący zwraca środki pożyczkodawcy w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozkłada zakup na korzystne raty. Mamy nadzieję, że nasz nowy produkt przypadnie do gustu internautom” dodaje.
Agencja marketingu internetowego GoldenSubmarine na potrzeby działań reklamowych stworzyła kreacje, projekty graficzne i strategię kampanii. Z kolei agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Na pierwszy kwartał 2018 roku planowane są kolejne, bardziej zasięgowe działania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing