Materiały pochodzące od GoldenSubmarine można zobaczyć pod adresem pinterest.com/goldensubmarine/.
– Pinterest znalazł już w Polsce oddane grono odbiorców. Ludzie szukają tam ciekawych inspiracji, idei wyrażonych zdjęciami czy projektami graficznymi. Naszymi materiałami chcemy zainspirować innych, a przy okazji pokazać co daje nam kreatywne paliwo do pracy – mówi Tomasz Danielewicz, dyrektor kreatywny w GoldenSubmarine.
Zobacz również
Piny GoldenSubmarine są zgrupowane na czterech tablicach. Na Mobile znaleźć można wizualizacje aplikacji mobilnych autorstwa GoldenSubmarine. Pod każdą z nich jest link, który pozwoli na jej ściągnięcie i wypróbowanie. Infographics zawiera najlepsze infografiki dotyczące marketingu interaktywnego z serwisu www.360interactive.pl zarządzanego przez agencję. Tablica Web design zawiera projekty serwisów www autorstwa GoldenSubmarine. Na czwartej tablicy Inspirations co miesiąc jeden art director z zespołu GoldenSubmarine będzie przypinał zdjęcia i grafiki, które inspirują go do tworzenia ciekawych rozwiązań. W lutym swoje inspiracje przypina senior wideo&art director Michał Adamczyk.
Pinterest w grudniu 2012 miał 436 tysięcy użytkowników w Polsce (Megapanel PBI/Gemius). W Stanach Zjednoczonych serwis ten znajduje się wśród 50 najchętniej odwiedzanych stron.
![Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/insummit-2025-142x0-c-default.jpg)
Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]