Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

GoldenSubmarine będzie tworzyć social media Tchibo 

GoldenSubmarine będzie tworzyć social media Tchibo 
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na stałą obsługę profili marki Tchibo i budowę strategii jej obecności w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2023-12-04

Tchibo działa na europejskim rynku od ponad 60 lat – w Polsce dystrybucja kawy rozpoczęła się w 1992 roku. Dziś marka w swoim portfolio ma ponad 60 sklepów i kawiarni, a Tchibo.pl zajmuje 6. miejsce wśród sklepów e-commerce w Polsce pod względem liczby użytkowników. Założeniem przetargu było znalezienie najlepszego partnera strategicznego, który zapewni Tchibo i jej subbrandom najlepszą w swojej klasie obsługę w mediach społecznościowych. 

O zwycięstwie GoldenSubmarine zdecydowała m.in. solidna i długofalowa strategia, dobry podział kanałów social mediowych pod kątem publikowanej treści i grupy docelowej, a także kreatywne i nowoczesne podejście do kreacji. Agencja zajmie się kompleksową komunikacją wraz z tworzeniem dedykowanych kreacji i treści zarówno obszaru związanego z produktami kawowymi, jak i kawiarni, sklepów online i offline z odzieżą oraz artykułami do domu.
 
Fundamentem długotrwałej współpracy GoldenSubmarine i Tchibo będą warsztaty, podczas których od nowa zostanie zbudowana strategia komunikacji. Kolejny etap to opracowanie nowego języka wizualnego, na bazie którego co miesiąc powstaną kreacje na wszystkie obsługiwane profile Tchibo – Facebook, Instagram, TikTok.