Goodvalley wystartował z nową kampanią

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Goodvalley – producenta mięsa, który wytwarza swoje produkty w systemie „od pola do stołu” bez użycia antybiotyków oraz z zerowym śladem węglowym. W swych działaniach firma wykorzysta 30-sekundową reklamę telewizyjną stworzoną w technice animacji 3D.
O autorze
1 min czytania 2020-08-28

Głównymi bohaterami reklamy są dwie postacie, tyranozaur oraz brachiozaur, czyli dinozaury z epoki późnej kredy. W rolę bohaterów wcielili się Mirosław Zbrojewicz – Rex oraz Joanna Trzepiecińska – Izaura. Ich rozmowa dotyczy ważnych zagadnień związanych z naszą planetą.

Reklama emitowana będzie na kanałach telewizyjnych Grupy TVN oraz otrzyma szerokie wsparcie digitalowe.

Za opracowanie strategii działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest warszawska agencja PZL. Wypracowana we współpracy z Goodvalley strategia promocji ma pozwolić marce na wyrażenie własnej unikalnej tożsamości i zdecydowanie wyróżnić ją wśród innych marek w kategorii. Poza strategią komunikacji, do zakresu obowiązków agencji należy również koncepcja i strategia działań digitalowych oraz kreacja contentu w mediach społecznościowych przygotowywana we współpracy z agencją Bazgroł – spółką-córką PZL. Od strony produkcyjnej kampanie przygotowało studio postprodukcyjne Human Ark, udźwiękowieniem zajęło się Halo Production, a sound disignem studio Głośno.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj