Google Polska wprowadza się do Value Media

Google Polska ''wprowadził się'' do siedziby domu mediowego Value Media. To pierwszy tego typu projekt realizowany przez Google w Polsce dla domu mediowego, który obejmuje warsztaty, panele oraz dyskusje media plannerów z ekspertami.
O autorze
0 min czytania 2015-05-20

Projekt, który potrwa 2 dni, ma na celu wspólne wypracowanie nowych, innowacyjnych metod dotarcia do Klientów, budowania świadomości marki oraz analizę narzędzi potrzebnych do realizacji skutecznych kampanii Digital.  

Bardzo nas cieszy, że pierwszy, pilotażowy projekt Google realizuje właśnie z nami. Tematyka warsztatów świetnie wpisuje się w strategię rozwoju Value Media, której osią jest innowacja i wykorzystanie Digitalu jako serca komunikacji – podkreśla Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media.  

W kolejnych miesiącach Google planuje realizację podobnych spotkań w innych domach mediowych w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj