Działania marketingowe promujące najnowszą serię smartfonów Google rozpoczęły się już na początku sierpnia, a planowana premiera zapowiedziana jest na drugą połowę października 2021 roku. Google sukcesywnie informuje konsumentów o wyglądzie nowych urządzeń czy funkcjach, którymi będą wzbogacone smartfony z serii Pixel 6 w wersji podstawowej oraz Pro. Najnowsze smartfony Google mają być wyposażone w autorskie chipy Google Tensor, mające zapewnić jak największą wydajność urządzeń.
W najnowszej kampanii Google postanowiło promować smartfony, wypuszczając na rynek limitowaną edycję chipsów ziemniaczanych. Dlaczego akurat chipsy? Google w nowej kampanii postawiło na wykorzystanie gry słów. Innowacyjne smartfony z serii Pixel 6 posiadają wyjątkową cechę – wbudowane autorskie chipy, a nazwa funkcji kojarzy się z nazwą przekąski.
Zobacz również
Google Original Chips to zwyczajne solone chipsy ziemniaczane o smaku „Google Salty”. Opakowania chipsów zostały zaprojektowane w tym samym stylu i takich samych wersjach kolorystycznych, co promowane smartfony z serii Pixel 6.
Marka wypuściła jedynie 10 tys. paczek chipsów, które trafiają do pierwszych klientów, dokonujących rejestracji na specjalnie utworzonej stronie internetowej . W sieci już pojawiają się głosy, że limitowane paczki chipsów trafią na aukcje jako produkty o wartości kolekcjonerskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Smartfony serii Pixel, a także inne urządzenia marki dostępne będą w nowo otwartym pierwszym sklepie stacjonarnym Google.
PS 2
Google zdecydowało się na ciekawą promocję systemów bezpieczeństwa Google Nest. Efektem kampanii są urocze filmiki ukazujące, jak wygląda sekretne życie zwierząt, które pozostają same w domu.