W ramach obsługi stałej agencja Grandes Kochonos będzie odpowiadać za strategie komunikacji i kreację w roku 2019. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się przy okazji akcji Domestos: Wzorowa Łazienka.
Grandes Kochonos zaproponowali nowe rozwiązania na polu mechaniki całej akcji, dzięki czemu większy nacisk położono na działania edukacyjne w zakresie higieny. W dalszej kolejności Grandes Kochonos zajmie się przygotowaniem contentu na kanały social marki, materiałów POS i kampanii displayowych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1