Nieagencja już od ponad trzech lat buduje z klientami skuteczne strategie marketingowe przyszłości. – Nigdy nie pozycjonowaliśmy się jako startup, ale w pierwszym okresie działalności każda firma nim jest. Jest trochę nieokrzesana i szalona. Odrobina szaleństwa musi pozostać, aby było kreatywnie, ale my zawsze woleliśmy mówić o sobie nie jako o wiecznym startupie, a raczej przyszłym blue chip, czyli firmie która cieszy się zaufaniem i ma dobre wyniki finansowe. Chcemy dążyć do tego i coraz lepiej zarządzać. Stąd decyzja o rozszerzeniu współpracy z Gregiem Albrechtem – mówi Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.
Od 2022 roku w Nieagencji na stałe obecny jest Greg Albrecht, który od ponad roku wspiera firmę, a od 2022 pełni funkcję doradcy zarządu Nieagencji. Greg to przedsiębiorca z 20-letnim doświadczeniem w biznesie B2B, doradca zarządów, inwestor i autor znanego podcastu „Wszystkie twarze biznesu”. Jego zadaniem we współpracy z Nieagencją jest wsparcie rozwoju biznesu i kultury organizacji.
Zobacz również
– Nieagencja to zespół ludzi, którym naprawdę zależy na długoterminowej relacji, odpowiedzialnych działaniach i rezultatach swoich klientów. Ich zasady i niezwykła kreatywność bardzo mi imponują i motywują do wspierania zarządu najlepiej jak potrafię – dodaje Greg Albrecht.
– Nasz claim to „Sprawdźmy, co dalej” i lubimy mieć pewność, że na ścieżce rozwoju podążamy w słusznym kierunku. Cykliczne warsztaty z Gregiem pomagają nam utrzymać kurs i odpowiednio go korygować. Dzięki tej współpracy nasza oferta staje się bardziej zrozumiała i jeszcze bardziej wartościowa dla klientów. Rozwijamy naszą jednostkę specjalną i potrzebujemy najlepszych, a Greg z pewnością do takich należy – komentują Marcin Żukowski i Bartosz Wilim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]