Podczas marcowego wydarzenia Digital Masters Meetup prelegenci zaprezentują case studies oparte o Ads Data Hub i omówią projekty realizowane w środowisku Google Marketing Platform. W prezentacjach poruszona zostanie rola badań oraz praktycznego wykorzystania machine learningu. Na scenie wystąpią eksperci ze spółek Salestube i Value Media: Mateusz Garbarczyk (senior strategy planner), Hanna Zadrożna (senior programmatic buying specialist), Kamila Szklarz (lead digital analyst), Michał Wrąbel (senior data scientist), Magdalena Niewiadomska (head of intelligence division) i Maciej Jerzak (marketing intelligence director) oraz eksperci ze strony klienta (Grupa WP). Część wykładową zamknie panel dyskusyjny skupiający się na nadchodzących zmianach w branży marketingowej.
Główną ideą spotkań organizowanych przez Group One jest dzielenie się wiedzą popartą przykładami i wykluczenie z agendy prezentacji typowo sprzedażowych lub skupiających się wyłącznie na teoretycznym podejściu do problemu. Organizatorzy przewidują około 100 uczestników. Po części wykładowej odbędzie się lunch połączony z networkingiem.