Rozwojem spółki w roli head of marketplace zajmie się Przemysław Brejwo. który będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.
Start Grow Now to kolejny krok grupy w działaniach na rzecz eksportu polskich firm na rynki zagraniczne po dołączenie do Serviceplan Group, uruchomieniu Mediaplus Czechy oraz utworzenia Salestube w Rosji. Kamil Wiszowaty podkreśla, że spółka będzie wyróżniać się jakością świadczonych usług, świetnymi relacjami z marketplace’ami i kompleksową obsługą.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Nad projektem pracowaliśmy od miesięcy, wykorzystując wsparcie i know-how niemieckiego partnera Serviceplan, który jako jedna z pierwszych firm w Europie od 2015 roku pomaga klientom sprzedawać na Amazon. Naszą przewagą jest unikalne na polskim rynku połączenie doświadczenia we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, z kompetencjami ponad 400 ekspertów od e-commerce, komunikacji, technologii, analityki i mediów, współpracujących ze sobą pod jednym dachem – mówi Kamil Wiszowaty.
Za rozwijanie nowych kompetencji odpowiadać będzie Przemek Brejwo. Przemek od 2009 roku zajmuje się wprowadzaniem polskich e-commerce na rynek niemiecki. Na koncie ma projekty związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach internetowych i marketplace’ach takich jak Amazon, eBay, Zalando i Allegro. Rozwijał sprzedaż takich marek jak Urban.City, Wittchen, Cocoglam, czy Erko.
Działalność Grow Now koncentruje się na 3 obszarach: wdrożeniach, optymalizacji działań, w tym audytach już aktywnych kont, oraz mediach, czyli generowaniu sprzedaży i optymalizacji zwrotu z inwestycji. Spółka prowadzi obecnie wdrożenie pierwszego klienta na Amazonie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing