źródło zdjęcia: unsplash.com
Meet IT – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2017.
Zobacz również
Projekt DeltA przybliża możliwości wykorzystania usług telekomunikacyjnych oraz data center w procesach rozwoju i innych zmian w organizacji. Grupa 3S zwraca uwagę przede wszystkim na zalety technologii światłowodowej, nowoczesne usługi głosowe czy rozwiązania typu disaster recovery center. Kampania adresowana jest przede wszystkim do menedżerów firm i instytucji oraz specjalistów i sympatyków technologii teleinformatycznych.
W ramach kampanii powstała strona internetowa działająca pod adresem www.projektdelta.pl. W tygodniowych odstępach publikowane będą tu krótkie (4-7 minut) materiały filmowe z udziałem dra Tomasza Rożka oraz ekspertów Grupy 3S, a także studia przypadków z wybranych wdrożeń teleinformatycznych. Wszystkie 5 odcinków zostanie także umieszczonych na kanale Grupy 3S w serwisie YouTube.
Projekt DeltA zakończy seria czterech spotkań z cyklu Meet IT, organizowanych w Warszawie (23.03.), Wrocławiu (28.03.), Krakowie (30.03.) i Katowicach (07.04.). Rozmowy będą toczyć się wokół wyzwań związanych z zarządzaniem zmianami w obszarze IT w firmach i instytucjach. Przede wszystkim jednak, będzie można „na żywo” zobaczyć działanie wybranych usług VoIP oraz rozwiązań chmury hybrydowej działającej w klastrze centrów danych. Uczestnicy posłuchają także wystąpień ekspertów i wezmą udział w dyskusjach. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing