Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Grupą Barilla w 2020 r.
Barilla to międzynarodowa Grupa działająca w ponad 100 krajach. Rodzinna włoska firma, założona w 1877 roku obecnie jest liderem na rynku makaronów i gotowych sosów w Europie kontynentalnej, a także produktów piekarniczych we Włoszech oraz chrupkiego pieczywa w Skandynawii.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W nowej globalnej kampanii marka Barilla powraca do swoich korzeni, poprzez komunikację opartą na emocjach i wyraża, podobnie jak w kreacjach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, co często ciężko jest wyrazić słowami.