Agencje należące do grupy Red8 mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.
Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50% wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku.
Zobacz również
Ponadto, agencje wchodzące w skład Red8 Group mają stabilne grono klientów oraz zespół profesjonalistów doświadczonych w obszarze strategii i obsługi klienta, co doskonale wpisuje się w nasze model operacyjny i klientocentryczne podejście.
Wierzę, że nasza wspólna oferta – Dentsu Solution, które będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i – co bardzo istotne – doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji. – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach