Grupa e-budownictwo.pl i Polskapresse buduje wspólne biuro sprzedaży agencyjnej

Od 1 stycznia 2013 roku połączone siły Biur Reklamy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse skierują wspólną ofertę reklamową do klientów z branży budowlanej i nieruchomości. Tym samym portale Grupy e-budownictwo.pl nie będą już reprezentowane przez sieć Budowia.
O autorze
0 min czytania 2012-12-12

Wspólna oferta wydawców kierowana jest do klientów indywidualnych jak i do domów mediowych, które oczekują kompleksowych rozwiązań reklamowych w kategorii budownictwo i nieruchomości. W październiku umowa pomiędzy Grupą e-budownictwo.pl i siecią reklamową Budowia, której właścicielem jest IDMNet, została rozwiązana. Aktualnie jedynym kanałem sprzedaży jej reklam będzie połączony team Biura Reklamy Polskapresse i Grupy e-budownictwo.pl

Według październikowych badań Megapanel PBI/ Gemius połączone serwisy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse zajęły trzecie miejsce w kategorii Budownictwo Nieruchomości, odnotowując ponad 1,4 mln. RU, którzy łącznie wygenerowali ponad 46 mln odsłon.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj