Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

Grupa Havas nawiązała współpracę ze startupem Photon Entertainment. Agencja odpowiada za komunikację wokół wprowadzenia na rynek robota edukacyjnego Photon, stworzonego do nauki podstaw programowania dla dzieci w wieku 6-12 lat.
O autorze
1 min czytania 2017-11-30

Do zadań agencji należy opracowanie strategii, kreacji, a także produkcja materiałów reklamowych.

Photon ma wprowadzić dzieci w świat programowania poprzez naukę logicznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji, ćwiczenia pamięci czy poznawania nowych technologii. Jest pierwszym na świecie robotem edukacyjnym, który rozwija się razem z dziećmi, dzięki czemu mali użytkownicy zawsze rozumieją jego działanie i czują się zmotywowani do dalszej zabawy. Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter, dzięki wsparciu setek ludzi z całego świata. Kolejne środki zostały pozyskane z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Komisji Europejskiej, prywatnych inwestorów i międzynarodowej sieci aniołów biznesu. Obecnie Photon należy do najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

Grupa Havas jest odpowiedzialna za obsługę Photon Entertainment w zakresie public relations, współpracę z blogerami i produkcję materiałów reklamowych. Hasłem kampanii jest „Photon. Rozbudza serce do programowania”. Aby zrozumieć czym dla dzieci jest właśnie programowanie, agencja postanowiła zadać im kilka pytań.

Robot jest już do nabycia w sieci salonów iSpot, MediaMarkt, Saturn czy poprzez stronę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj