Grupa Interia.pl kupiła MOBIEM

Agencja mobile marketingu MOBIEM wzbogaciła portfolio Grupy Interia.pl. Inwestycja pozwoli w większym stopniu wykorzystać bogaty kontent portalu i poszerzyć ofertę reklamową w kanale mobilnym.
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

W pierwszej kolejności zespół agencji pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych.

MOBIEM to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji i gier mobilnych. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY. Posiada szeroki wachlarz formatów reklamy mobilnej takich jak m.in. geolokalizowane notyfikacje. W tym roku wprowadziła na rynek platformę MOBEACON. Agencja posiada ponad sto sześćdziesiąt aplikacji, m.in.: Transportoid, Pierwsza Pomoc-First Aid, Dieta, Bankomaty PL, My pregnancy – Moja ciąża.

„Wyzwaniem dla wszystkich wydawców jest pokazanie treści, które przyciągają użytkownika i wzmacniają jego lojalność wobec medium na tak konkurencyjnym rynku mobilnym. Zakup MOBIEM spełnia zatem dwa cele: pomoże nam zwiększyć ofertę produktów, jak i wzmocni już istniejące rozwiązania. Przy tak dużej ilości wartościowego kontentu, jaki posiadamy, chcemy docierać do jeszcze szerszej grupy odbiorców” – mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

„Włączenie w struktury Grupy Interia.pl otwiera nowy etap rozwoju, a przede wszystkim jeszcze pełniejsze możliwości wykorzystania potencjału agencji na stale ewoluującym rynku mobilnym. Cieszymy się, że po pięciu latach obecności na rynku, mamy szansę na to, aby rozpocząć współpracę z Interią i zacząć czerpać realne korzyści z potencjału czołowego gracza na polskim rynku mediowym” – stwierdzili Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zarządzający MOBIEM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W pierwszej kolejności zespół MOBIEM pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych. Grupa Interia.pl jest liderem w tym segmencie reklamy online – swoją dominację w desktopie portal połączy z silną obecnością w produktach mobilnych. Rosnąca pozycja serwisów Okazjum, Promoceny i Promocyjni (budujących sieć AdRetail), uzupełniona zostanie więc o dodatkowe rozwiązania.

Zakup MOBIEM to kolejna inwestycja Interii, w ciągu ostatnich miesięcy portfolio portalu wzbogaciło się o Rankomat, Grupę eBroker oraz serwisy Okazjum, Promoceny, Bryk i Opracowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji znajduje się na stronie http://firma.interia.pl/dla-mediow.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się