Za pomysł strategiczno-kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja K2, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa K2 Media.
Działania, prowadzone są wokół hasła „Można inaczej”, będą skupione na platformie Tumblr: metafen.tumblr.com. Można inaczej walczyć z bólem. Można też inaczej reklamować się w tej kategorii produktów – pomysł K2, skierowany do młodej grupy docelowej, przełamuje dotychczasowy sposób komunikacji reklamowej farmaceutyków Zrezygnowano z odgrywania udawanego bólu w reklamie. Kampania Metafenu mówi wprost, że po lek sięga się tylko wtedy, gdy czuje się rzeczywisty ból i nie oszukuje, że tabletki odmieniają życie, tak jak to się dzieje w popularnych reklamach konkurencji.
Zobacz również
Ogólnokrajowa kampania video, zaplanowana przez zespół K2 Media, będzie realizowana z wykorzystaniem m.in. kreacji rich mediowych na portalach horyzontalnych, angażujących rozwiązań video na YouTube. Reklamy typu pre-roll będą emitowane m.in. na internetowych stronach rozgłośni radiowych i telewizyjnych oraz w wybranych serwisach lifestylowych w postaci innowacyjnych rozwiązań z pogranicza rich media oraz digital TV. Jest to jedna z największych kampanii video realizowanych w branży farmaceutycznej w Polsce.
Grupa K2 i marka Polpharma współpracują ze sobą od trzech lat.
Pomysł na kampanię „Można inaczej walczyć z bólem” jest wynikiem przetargu wygranego przez K2 w czerwcu 2013 roku. Za launch Metafenu w mediach odpowiada K2 Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing