KWANKO odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo oraz identyfikację wizualną. Strona internetowa Grupy https://pl.kwanko.com , przeszła przez szereg zmian, mających na celu przede wszystkim przypomnienie i potwierdzenie wartości KWANKO, jakimi są: pasja, innowacja i performance. Nowe efekty wizualne i narzędzia wspierające komunikację, to kwintesencja nowoczesnej i dynamicznej firmy.
Przede wszystkim rozwój
Zobacz również
Wprowadzeniu nowej wersji strony towarzyszy również zmiana loga, które teraz jest zdecydowanie bardziej czytelne, uniwersalne, ale przede wszystkim nawiązuje do działalności Grupy. Nowe logo jest proste, ale i pełne dynamiki, co symbolizuje zjednoczoną i silną firmę w pełnej ewolucji. W delikatny sposób podkreśla cechy brandu KWANKO: spójność, doskonalenie i rozwój ludzi oraz technologii.
„Postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek, aby zakomunikować, że KWANKO wciąż się rozwija i konsekwentnie wprowadza zmiany. Bardzo szybka ewolucja grupy i jej rozwój międzynarodowy w 17 krajach zdecydował o tym, że chcieliśmy podkreślić nasze wartości oraz odróżnić się od innych graczy na rynku, umieszczając człowieka i technologie w centrum naszej strategii rozwoju” – komentuje Michał Sołtys, Regional Director CEE Grupy KWANKO.
Nowoczesność i profesjonalizm
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Misja KWANKO polega na budowaniu wzajemnych relacji między reklamodawcami, którzy pragną dotrzeć do nowych klientów, a wydawcami, których celem jest monetyzowanie swojej powierzchni reklamowej. KWANKO specjalizuje się w performance marketingu i dociera do użytkowników poprzez reklamę internetową, mobilną oraz emailing RTB. Nowa identyfikacja Grupy tylko utwierdza w przekonaniu o tym, że jest to firma nowoczesna w duchu start-upu, która łączy profesjonalizm oraz wysoką jakość usług z rozwiniętą technologią i wyróżnia się na tle innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing