Ze względu na chęć rozwoju i rozszerzenia kompetencji, firma AżTuNagle podjęła decyzję o utworzeniu nowego stanowiska i zatrudnieniu specjalisty, który skutecznie wesprze działania new businessowe. – Pierwotnie misją naszego butiku było wspieranie swoim doświadczeniem czołowych warszawskich agencji reklamowych w zakresie kreacji przy ofertach przetargowych oraz w sytuacjach kryzysowych. Obecnie koncentrujemy się na niezależnej obsłudze i pozyskiwaniu klientów. Z tego względu zależało nam na podjęciu współpracy z doświadczonym partnerem, który posiada doskonałe kompetencje w obszarze rynku reklamowego oraz, podobnie jak my, stara się proponować rozwiązania nieszablonowe – komentuje Mirek Kulisz, creative partner AżTuNagle.
Grzegorz Kowalczuk, który od marca br. objął w AżTuNagle stanowisko business development directora, będzie odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługiwanie przetargów, przygotowywanie zapytań ofertowych oraz nadzorowanie i rozwijanie projektów realizowanych z obecnymi kontrahentami firmy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kowalczuk związany jest z branżą reklamową od 2005 roku. Przed przejściem do AżTuNagle, pracował m.in. w DN Design Group, Brandfathers and Sons, Fog Content Agency oraz Kalicińscy.com. W swojej dotychczasowej karierze realizował projekty reklamowe m.in. dla Totalizatora Sportowego, Hasco Lek, Huawei, AmRest, Bakoma, L’Oreal, Nature House. Wśród nich te najbardziej złożone i zakrojone na największą skalę, jak np. polski launch marki Eurojackpot.