fot. BioGol
Kilka miesięcy temu Grzegorz Krychowiak zainwestował w branżę kosmetyczną i stał się udziałowcem spółki Lajuu Man. W kolejnej inwestycji piłkarza przyszedł czas na rynek żywności ekologicznej. Jak poinformował Krychowiak w swoich mediach społecznościowych „Firma GK4 Food dokonała zapisu na istotny pakiet akcji Bio Planet w ramach trwającej do końca listopada oferty publicznej”.
Zobacz również
– Dla firmy kontrolowanej przez Grzegorza Krychowiaka – GK4 Food Sp. z o.o. – produkujemy ekologiczną żywność pod marką BioGol i zarówno my jako firma, jak i sam Grzegorz Krychowiak, wierzymy w rozwój tego projektu – powiedział Sylwester Strużyna, prezes Bio Planet.
Produkty sygnowane marką Krychowiaka BioGol obejmują m.in. orzechy, nasiona, ziarna, suszone owoce czy musli certyfikowane zgodnie ze standardami polskimi oraz UE.
– Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem oferty i pragniemy wprowadzać nowe produkty. W przyszłym roku pojawią się białka roślinne, słodycze bez cukru oraz dodatkowe suszone owoce. Bardzo ważne będzie to, że większość z tych produktów to będą nowości w ofercie Bio Planet, więc wierzymy, że znacząco pomogą nam w sprzedaży. W 2022 roku w ofercie BioGol będzie około 45 produktów – zapowiedział Grzegorz Krychowiak.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Inwestowanie w marki spożywcze cieszy się popularnością wśród piłkarzy. Po Robercie Lewandowskim, sygnującym swoim nazwiskiem dietetyczne produkty i kawę RL9, Michał Pazdan zaprezentował własną markę kawy.
PS 2
W wyniku współpracy Grzegorza Krychowiaka i dyrektora kolekcji męskiej Kazar – Grzegorza Filipka powstała kolekcja ubrań KAZAR X BALAMONTE.
PS 3
Reprezentant Polski w piłce nożnej został także ambasadorem i inwestorem DOM 3E. W kampanii promocyjnej polskiej firmy technologicznej wcielił się w rolę budowlańca.