Gucci promuje swoją nową kolekcję niezwykłymi muralami

Gucci promuje swoją nową kolekcję niezwykłymi muralami
Dom mody Gucci w ramach promocji swojej kolekcji na jesień-zimę 2019/2020 w kilku miastach na świecie umieścił niezwykłe murale. Instalacje są także swego rodzaju hołdem dla historii mody.
O autorze
1 min czytania 2019-09-13

Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci, już niejednokrotnie udowadniał wszystkim, że nie zamierza trzymać się sztywno wytyczonych norm. Od kilku sezonów sprawnie łączy modę ze sztuką, czego przykładem jest nowy projekt marki. 

W ramach promocji nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2019/2020 włoski dom mody umieścił na budynkach kilku wybranych miast na całym świecie niezwykłe murale utrzymane w stylu vintage. Instalacje, tak jak i zresztą ostatnia kolekcja marki, są swego rodzaju hołdem dla bogatej historii mody. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Murale znajdują się na ulicy Lafayette Street w Nowym Jorku, Largo la Foppa w Mediolanie, Brick Lane w Londynie, Avenida de Michoacan w Meksyku, w dzielnicy Fengsheng Li Jingan w Szanghaju, na D’Aguilar Street w Hongkongu i na Yongkang Street w Tajpeju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: facebook.com/Gucci

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Najnowsza kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.

PS2

Na profilu Gucci Beauty na Instagramie nie znajdziemy typowych zdjęć kosmetyków. Zamiast tego zobaczymy przepiękne dzieła sztuki, które odzwierciedlają „wizję piękna” Alessandro Michele, dyrektora kreatywnego marki.