Od 2010 roku działania Public Relations systematycznie powierza agencji GutPR. Tegoroczna wiosenna współpraca pomiędzy Thermaflex a GutPR obejmuje działania komunikacyjne dla nowości produktowej – systemu ThermaSmart PRO.
ThermaSmart PRO – system do izolacji instalacji grzewczych i sanitarnych – to rozwiązanie spełnia wszystkie wyzwania budowlane w zakresie prawnym, zdrowia, bezpieczeństwa, wydajności i ochrony środowiska – nie tylko skutecznie izoluje, ale także zapewnia bezawaryjną pracę systemu przez wiele lat. Powstaje zgodnie z ekologicznym podejściem. System jest przyjazny środowisku i w znaczny sposób obniża koszty eksploatacji budynku.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Obsługą mediową tego rozwiązania zajmie się agencja GutPR. Umowa obejmuje przygotowanie materiałów prasowych, kontakt z dziennikarzami, prowadzenie monitoringu mediów oraz doradztwo komunikacyjne.