Nowe realizacje łączą walory użytkowe z designem i są elementem szerszych przemian w kierunku poszerzenia możliwości współpracy z klientami na zasadzie konsultingu kreatywnego. – Jako innowacyjna agencja chcemy odpowiadać na każdą najbardziej zindywidualizowaną potrzebę naszych partnerów – stąd butikowy model działania, którego pierwszym przejawem jest stworzenie zespołu dedykowanego kreatywnemu designowi. W ten sposób możemy połączyć i rozwinąć nasze 16-letnie doświadczenie na dwóch polach: komunikacji reklamowej oraz projektowania i produkcji – wyjaśnia Katarzyna Pejska, dyrektor zarządzająca Happen House.
Jednym z efektów zastosowania design thinking było stworzenie przez Happen House ekologicznego drapaka dla kotów na zasadzie twórczej adaptacji odpadów papierowych i recyklingu. Ostateczna realizacja miała odpowiedzieć na trzy wyzwania projektowe: dbałość o środowisko, użyteczność i aktualne trendy estetyczne, w których tekturowe gadżety są wysoko cenione. Powstały drapak to rozwiązanie wnętrzarskie – w domu funkcjonuje jako ratunek dla mebli i ozdoba, a dla kota jest zabawką wpisującą się w jego tryb życia. Agencja planuje obecnie przekazać zestaw drapaków dla wybranego schroniska w Polsce.
Zobacz również
Najnowsza praca agencji w ramach kreatywnego recyklingu to model kota złożony ze 170 wycinanych warstw tektury. Realizację można zobaczyć na facebookowej stronie agencji Happen House.