Działania content marketingowe w Harbingers to sztuka łączenia technologi i marketingu. To nie tylko praca kreatywna, ale także analizy, audyty oraz project management. A wszystko, jak podkreślają krakowscy #GameChangerzy, w oparciu o dane. „Mierzymy wszystko, co robimy” – to jedna z obietnic agencji.
– Nasze portfolio stale rośnie, możemy pochwalić się współpracą z odważnymi Partnerami, kluczowymi graczami na rynku. Głeboko wierzę, że za sukcesem Harbingers stoją ludzie – doświadczeni specjaliści. Jestem dumny, że Weronika dołączyła do naszego grona. Wiem, że współpraca będzie początkiem kolejnych sukcesów – podsumowuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
Zobacz również
Swoje dotychczasowe doświadczenie Weronika Bazarnik zdobywała pisząc m.in. dla harpersbazaar.com, joy.pl, cosmopolitan.pl. W ciągu ostatnich miesięcy Weronika angażowała się również w publikacje branżowe na stronie PushPushGo oraz prowadzenie warsztatów.
Skąd pomysł na zmianę?
– Jestem #GameChangerem. Postanowiłam dołączyć do Harbingers ponieważ wierzę, że to miejsce, gdzie będę mogła rozwijać swoje kompetencje – przyznaje Weronika Bazarnik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing