TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek

Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek
Dove i Nike prezentują kampanię zatytułowaną „Hard-Knock Life", której celem jest wsparcie poczucia własnej wartości wśród aktywnych fizycznie nastolatek. Działania i hasztag #KeetHerConfident wspiera m.in. Serena Williams.
O autorze
1 min czytania 2024-02-05

Dove zachęca do wspierania młodych dziewczyn w uprawianiu sportu. Nie po raz pierwszy marka kosmetyczna aktywnie włącza się w ten sposób w promowanie rosnącego znaczenia zdrowia psychicznego i podnoszenia poziomu wiary w siebie. W najnowszej kampanii „Hard-Knock Life” (pol. „Ciężkie życie”) Dove wraz z Nike przekonują, że warto utrzymywać pewność siebie (wśród) dziewczynek. TW tym celu powstał hasztag #KeepHerConfident (pol. Zachowaj jej pewność siebie”)

Badania przeprowadzone na zlecenie Dove pokazują, że aż 45 proc. nastolatek postanawia zrezygnować z uprawiania sportu przez brak zadowolenia z wyglądu własnego ciała. Inicjatywa realizowana we współpracy z gwiazdami sportu: Venus Williams, Kylie Kelce i Stevenem Youngiem, wykorzystuje międzynarodowy muzyczny hit pt. „It’s a Hard-Knock Life” i w ten sposób podkreśla, że to nie porażki stoją na przeszkodzie aktywności sportowej nastolatek. Przekaz jest prosty: #KeepHerConfident.

Poza 30-sekundowym spotem, który zostanie wyemitowany podczas transmisji tegorocznych finałów Super Bowl, Dove i Nike przygotowały również cały program skoncentrowany na wzmacnianiu poczucia własnej wartości. Trenerzy otrzymają zestawy profesjonalnych, bezpłatnych ćwiczeń, dedykowanych dziewczynkom w wieku od 11 do 17 lat.

Dove marką zaangażowaną społeczenie

To kolejny raz, kiedy Dove zabiera głos w sprawach dotyczących wyglądu i samoakceptacji. Wcześniejsze spoty reklamowe, wśród których nie sposób nie wspomnieć choćby o „Szkicach prawdziwego piękna” (ang. „Real Beauty Sketches”) czy „Odwróconym selfie” (ang. „Reverse Selfie”), zebrały pozytywne opinie na całym świecie i wraz z „Ciężkim życiem” wciąż sprawiają, że naturalne piękno i wewnętrzna siła przestają być tematami tabu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
https://www.youtube.com/watch?v=XpaOjMXyJGk

Zdjęcie główne: about.nike.com

PS Dove ruszyło z kolejną odsłoną kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego. W roli głównej… animowany influencer

Marka Dove wystartowała z kolejną kampanią dotyczącą zdrowia psychicznego. Tym razem zaangażowała animowanego influencera Lennniego i skupiła się na kwestiach związanych z pewnością siebie. Treści udostępniła m.in. Jennifer Aniston.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Nike skupia się na zdrowiu psychicznym, tworząc program Mind Sets

Nike, znana z hasła „Po prostu zrób to”, dostrzega potrzebę zwrócenia się w stronę zdrowia psychicznego. Tworząc program Mind Sets, marka pokazuje, że już nie tylko osiągnięcia, ale dobre samopoczucie staje się priorytetem zarówno wśród zawodowców, jak i amatorów sportu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się