fot. Materiały prasowe Havas Media Network
CSA to unikalne na rynku polskim połączenie technologii, danych o konsumencie i strategii. W strukturę agencji wejdą dotychczasowe jednostki Havas Media Network – Data Business Intelligence (DBI) oraz zespół strategii Havas Intelligence, które od stycznia będą funkcjonować pod jednym szyldem CSA, efektywnie dostarczając holistyczne spojrzenie na wyniki działań marketingowych dla klientów.
Zobacz również
Na czele polskiego oddziału CSA stanie Anna Kuropatwa na stanowisku Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, która wraca do Havas Media Network w nowej roli. To topowa rynkowa ekspertka w obszarze badań i strategii, która wcześniej związana była z Havas od 2006 r. i przeszła wszystkie szczeble kariery do stanowiska Insight & Strategy Director. Wraz z obecnymi szefami zespołu DBI, Bogdanem Korolukiem w nowej roli CSA Directora oraz Jakubem Polakowskim, Strategy Directorem zespołu Havas Intelligence, będą rozwijać ofertę i usługi nowej jednostki zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem. To eksperci, którzy odegrali kluczową rolę w świadczeniu usług z zakresu nauk o danych i adtech w Havas Media Network dla takich klientów jak Canal+, Pepco, Kino Polska, Lidl, Hyundai, Lendon, Pracuj.pl, BAT czy Allianz. Anna Kuropatwa będzie raportowała do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.
– Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do tak ciekawego wyzwania, jakim jest współtworzenie CSA w Polsce. Jestem pewna, że połączenie tak szerokiego zakresu kompetencji w jednym i przez to wyjątkowym na rynku zespole, pozwoli nam na wypracowanie i oferowanie zupełnie nowej jakości produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów – mówi Anna Kuropatwa, Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, CSA, Havas Media Network.
Marka CSA została dotychczas wprowadzona we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA i Ameryce Łacińskiej, a w kolejnych miesiącach pojawi się na kolejnych rynkach na całym świecie. Międzynarodowa ekspertyza, społeczność ponad 300 międzynarodowych ekspertów oraz autorskie narzędzia i badania tworzą unikatową ofertę na rynku. CSA to nie tylko „dane dla danych”. Koncepcja agencji opiera się na istotnym rozwoju biznesów poprzez skoncentrowane na kliencie i polepszeniu wyników, jak również efektywnym podejściu do analizy, implementacji i optymalizacji danych. Aby kompleksowo obsługiwać ofertę w obszarze danych i technologii klientów na różnych etapach dojrzałości danej organizacji, CSA prezentuje rozbudowany zestaw produktów, obejmujący cztery kluczowe obszary:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- CSA Consult: Zapewnia dostęp do globalnej sieci ekspertów, umożliwiając klientom odpowiednie wsparcie w planowaniu strategii data-driven, badaniu konsumenta oraz przyspieszaniu realizacji strategicznych celów biznesowych.
- CSA Tech: Zestaw narzędzi i usług, które dostarczają najlepsze rozwiązania technologiczne do napędzania transformacji data-driven.
- CSA Customer: Unikalna na rynku oferta badawcza i metodologia Customer Science bazująca na technologii, naukach behawioralnych i danych.
- CSA Science: Autorskie narzędzia, które umieszczają pomiar w centrum działań marketingowych klientów.
– Mijający rok to czas dynamicznych zmian w obszarze technologii i zakresu jej wykorzystania w biznesie. Rozpowszechnienie sztucznej inteligencji, mnogość kanałów komunikacji, zmiana zachowań użytkowników, wszystko to wymaga od biznesu szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia. Dlatego w Havas Media Network stworzyliśmy unikalną jednostkę łączącą wszystkie obszary analizy danych, strategii oraz technologii, której celem jest elastyczne podejście do zmieniającego otoczenia biznesowego oraz tworzenie unikatowej oferty dla naszych klientów – komentuje Bogdan Koroluk, CSA Director.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szeroka ekspertyza danych i technologii w Havas oraz autorskie narzędzia Converged czy Attention Design rozbudowują ofertę technologiczną CSA. Converged to platforma Havas Media Network do gromadzenia danych o użytkownikach i zarządzania nimi. Zbiera dane 1st, 2nd i 3rd party data oraz dane panelowe Yougov, a dzięki insightom dotyczącym użytkowników pozwala lepiej zrozumieć zachowania konsumentów. System zintegrowany jest z kluczowymi platformami zakupowymi DSP i pozwala na automatyczną komunikację w oparciu o zdefiniowane scenariusze.
Wraz z wycofaniem plików cookie stron trzecich, stwarza nową możliwość skutecznego dotarcia do grupy docelowej. Narzędzie Attention Deisgn to najnowsze autorskie rozwiązanie Havas Media Network, odpowiadając na zmiany technologiczne i regulacyjne. Attention Desing czerpie dane z najlepszych insightów konsumenckich opartych na badaniach oraz danych z narzędzia Lumen. Dając nowe możliwości w zakresie planowania i optymalizacji mediów w celu uzyskania najefektywniejszych rezultatów dotarcia do konsumenta.
Wprowadzenie agencji CSA na rynek polski to kluczowy element transformacji cyfrowej i strategii data-driven Havas Media Network.
– Jako Havas Media Network stale rozwijamy nasze umiejętności w zakresie danych i technologii, a CSA w Polsce to istotny element naszej transformacji data driven oraz strategii, która jest wzmocniona poprzez podnoszenie kwalifikacji istniejących talentów, jak również otwarcie na nowe oraz trwające już akwizycje i partnerstwa. Chcemy, aby jednostka CSA była gotowa skutecznie dostarczać wartość dla naszych klientów, łącząc naszą wiedzę z zakresu danych i technologii z unikalnym zrozumieniem ich biznesowych wyzwań – komentuje Beata Magdziarz, Chief Digital Officer.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Havas Media Network