Polska marka Semilac należąca do spółki Nesperta posiada w swojej ofercie m.in.: lakiery hybrydowe oraz klasyczne, produkty i akcesoria do pielęgnacji dłoni, a także profesjonalne urządzenia do stylizacji paznokci. Za promocję wszystkich tych produktów odpowiada Havas PR.
Do zadań agencji należy opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji budującej świadomość i wizerunek marki, bieżące prowadzenie biura prasowego Semilac oraz koordynacja specjalnych projektów kierowanych do konsumentów.
Zobacz również
Cieszymy się, że do grona naszych Klientów dołączyła firma z branży beauty, dla której będziemy mogli realizować nie tylko kreatywne projekty PR-owe, ale również influencer oraz content marketingowe. Wierzymy, że takie kompleksowe podejście przełoży się na efektywną komunikację do konsumentów – mówi Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.
Semilac to odważna marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. Nasze działania prowadzimy z profesjonalnymi partnerami, którzy rozumieją potrzeby rynku i są blisko naszych odbiorców. To pozwala nam utrzymać pozycję jednego z liderów branży, ale i stale się rozwijać – na czym nam niezwykle zależy. Wierzymy, że z Havas PR nie będziemy stać w miejscu – dodaje Paulina Piątek, Manager Działu Komunikacji/ PR Manager Nesperta.
Z ramienia agencji Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, Consulting Director Brand & Content Department.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing