Heinz stworzył puzzle, w których każdy element jest tego samego koloru

Heinz stworzył puzzle, w których każdy element jest tego samego koloru
Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

Marka Heinz już niejednokrotnie zaskakiwała swoimi nietypowymi pomysłami – w ubiegłym roku firma nawiązała współpracę z piosenkarzem Edem Sheeranem, w ramach której Brytyjczyk stworzył swój własny ketchup. Z kolei z okazji ubiegłorocznych świąt wielkanocnych brand wypuścił na rynek majonez o smaku… czekoladowych jajek.

Teraz Heinz postanowił przygotować coś, co zapewni nam rozrywkę podczas izolacji społecznej spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła bowiem puzzle, składające się z 570 elementów. I to nie byle jakie puzzle – każdy fragment układanki jest w dosłownie tym samym kolorze. Oczywiście czerwonym. 

Jak przyznali przedstawiciele marki, puzzle jak najbardziej da się ułożyć – ale potrzeba na to trochę cierpliwości i czasu ;). 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Heinz z okazji ubiegłorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing