Marka Heinz już niejednokrotnie zaskakiwała swoimi nietypowymi pomysłami – w ubiegłym roku firma nawiązała współpracę z piosenkarzem Edem Sheeranem, w ramach której Brytyjczyk stworzył swój własny ketchup. Z kolei z okazji ubiegłorocznych świąt wielkanocnych brand wypuścił na rynek majonez o smaku… czekoladowych jajek.
Teraz Heinz postanowił przygotować coś, co zapewni nam rozrywkę podczas izolacji społecznej spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła bowiem puzzle, składające się z 570 elementów. I to nie byle jakie puzzle – każdy fragment układanki jest w dosłownie tym samym kolorze. Oczywiście czerwonym.
Zobacz również
Jak przyznali przedstawiciele marki, puzzle jak najbardziej da się ułożyć – ale potrzeba na to trochę cierpliwości i czasu ;).
PS
Heinz z okazji ubiegłorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing