Na początku czerwca br. rozeszła się informacja o tym, że brytyjski piosenkarz Ed Sheeran nawiązał współpracę z marką Heinz, której jest wielkim – jeśli nie największym – fanem. Artysta w wielu wywiadach podkreślał, że gdziekolwiek wyjeżdża, ma ze sobą butelkę ketchupu, a jego kultową etykietę wytatuował sobie nawet ramieniu.
W związku z tym, piosenkarz sam zaproponował marce współpracę, a ta z entuzjazmem przyjęła propozycję. W efekcie powstała limitowana edycja ketchupu pod nazwą Edchup, dostępna na wielu rynkach, w tym polskim. Teraz natomiast przyszedł czas na kolejny krok.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Wczoraj, 17 czerwca br., został wyemitowany pierwszy spot reklamowy w ramach współpracy marki Heinz i Eda Sheerana. Co ciekawe, brytyjski piosenkarz nie tylko zagrał w nim główną rolę, ale również napisał do niego scenariusz! Historię zaś oparł na osobistych doświadczeniach i sytuacjach, jakie nieraz go spotykały.
PS
Heinz z okazji tegorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji tegorocznych świąt wielkanocnych marka Heinz postanowiła uraczyć swoich klientów czymś kompletnie nietypowym – majonezem, który smakuje jak czekoladowe jajeczka Cadbury.