TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Helly Hansen dziękuje ratownikom narciarskim na całym świecie w dniu ich święta

10 lutego 2023 Helly Hansen po raz drugi bierze udział w celebracji Światowego Dnia Ratownika Narciarskiego. Norweska marka zachęca, by tego dnia podziękować wszystkim ratownikom narciarskim za ich zaangażowanie w dbanie o nasze bezpieczeństwo na stokach narciarskich i górskich szlakach.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Helly Hansen pragnie przybliżyć konsumentom specyfikę pracy ratowników narciarskich i udostępnia w swoim oficjalnym serwisie prawdziwe historie zebrane od współpracujących z marką profesjonalistów i doświadczenia z misji ratunkowych. Materiał jest dostępny na stronie www.hellyhansen.com/ski-patrol.

– To dla nas zaszczyt, że naszą markę wybierają do pracy profesjonaliści, i jesteśmy im ogromnie wdzięczni za ich pracę i misję ochrony ludzkiego zdrowia i bezpieczeństwa na szlakach i stokach narciarskich – mówi Oliver Flaser, dyrektor kategorii Odzieży dla Służb Ratowniczych w Helly Hansen.

– Dziękujemy ratownikom również za to, że dzielą się z nami swoim doświadczeniem z wielogodzinnych misji w terenie tak, aby nasza kolekcja odzieży technicznej rozwijała się, by spełniać ich potrzeby. Podobnie, jak w ubiegłym roku, z dumą wspieramy Światowy Dzień Ratowników Narciarskich i widzimy, że to święto zwraca uwagę na ich pracę.  W ramach naszego wsparcia Helly Hansen przeznacza 5% ze sprzedaży w globalnym sklepie online, oraz w wybranych sklepach detalicznych w dniach 9-11 luty 2023 – na cele fundacji i instytucji, których misją jest wspieranie ratowników narciarskich na całym świecie – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto Helly Hansen zachęca wszystkich miłośników sportów zimowych do pozdrawiania Ratowników Narciarskich przez posty ze #skipatrolday w social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dajmy wyraz naszej wdzięczności za ich zaangażowanie w nasze bezpieczeństwo i możliwość bezpiecznego cieszenia się pasją! – zachęca marka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się