TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Herbapol rozszerza portfolio gotowych do picia napojów o dwa nowe warianty

Do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, natomiast wśród oferty napojów herbacianych konsumenci znajdą teraz Herbapol na zimno herbata biała/malina. Napoje są produkowane z naturalnych składników.
O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych wprowadzonych przez markę na rynek w 2019 roku dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata. Napój przygotowany na bazie naturalnej wody mineralnej bez dodatku cukru, dzięki korzeniowi żeń-szenia przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, wzmacnia siły witalne organizmu oraz wspomaga sprawność fizyczną i umysłową. Korzeń żeń-szenia posiada także właściwości adaptogenne: wspomaga odporność na stres oraz przystosowuje organizm do zwiększonego wysiłku fizycznego i psychicznego. Wspomaga także dobre samopoczucie, pamięć i koncentrację. Ekstrakt z mięty doskonale smakuje i orzeźwia, a dodatek mango sprawia, że napój ma przyjemnie słodki smak.

Równolegle, poszerzając portfolio napojów herbacianych marka zdecydowała się na zaprezentowanie konsumentom wyjątkowego wariantu Herbapol na zimno herbata biała/malina. To gotowy do picia napój na bazie szlachetnej i delikatnej białej herbaty z dodatkiem przyjemnie owocowej maliny. Produkt nie zawiera barwników ani konserwantów; jest też bez dodatku cukru. To 100% naturalnych składników, czyli 100% natury!

Napoje dostępne są w butelkach PET o pojemności 300 ml. Cena rekomendowana za jedną butelkę napoju to 2,59 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj