Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

H&M rusza z nową proekologiczną marką Singular Society, która działa jak Netflix

H&M rusza z nową proekologiczną marką Singular Society, która działa jak Netflix
H&M poinformowało o wprowadzeniu na rynek nowej marki o nazwie Singular Society, o której już mówi się „ubraniowy Netflix”. Zamiast sprzedaży, brand oferuje usługę.
O autorze
1 min czytania 2020-12-17

H&M to marka, która od jakiegoś czasu realizuje liczne proekologiczne inicjatywy. Przykładem tego jest niedawna współpraca z firmą Loop, w ramach której w sztokholmskim sklepie brandu umieszczono maszynę przerabiającą stare produkty w nowe. Natomiast w ubiegłym roku szwedzka „sieciówka” uruchomiła usługę wypożyczania ubrań. 

Teraz kierownictwo H&M postanowiło pójść o krok dalej i ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej marki o nazwie Singular Society, która będzie działać w podobny sposób, jak… Netflix. Co to znaczy?

Otóż, aby móc nabyć produkty marki, należy wykupić subskrypcję. W jej ramach każdego miesiąca można kupić 5 rzeczy. Jak zaznaczają twórcy brandu, takie działanie ma zachęcić klientów do podejmowania świadomych decyzji zakupowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Roczna subskrypcja kosztuje 114 euro, natomiast w ofercie marki znajdzie się szeroka gama produktów – począwszy od wysokiej jakości artykułów do domu (świeczki, ręczniki, koce), aż po ubrania dla kobiet i mężczyzn, wykonane z ekologicznych materiałów.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co ciekawe, ceny poszczególnych produktów będą takie same, co koszty ich wyprodukowania – w tej kwestii twórcy Singular Society chcą być transparentni. Jednocześnie zaznaczają, że nie zależy im na dotarciu do wszystkich osób, a do klientów świadomych.

PS

Najpierw Levi’s, teraz Gucci – słynny dom mody postanowił podjąć konkretne kroki z myślą o naszym środowisku. Włoska marka otworzyła swój second hand i będzie wspierać fundację walczącą z wylesieniem.

PS2

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku w Szwecji pojawi się pierwszy sklep sieci IKEA, w którym sprzedawane będą meble z drugiej ręki. W ten sposób marka chce walczyć z nadmierną konsumpcją i marnotrawstwem produktów.

PS3

Pre-owned, bo taką nazwę nosi nowa funkcja Zalando, umożliwia klientom sprzedawanie i kupowanie rzeczy z drugiej ręki. Na polskim rynku pojawi się już na początku października.