Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Holding Mobile Wings z Suto Arts i Perpetoom Mobile

Na mocy umowy holdingu Mobile Wings przejął 30% udziałów w Suto Arts. Wcześniej Mobile Wings i Piotr "Liroy" Marzec założyli spółkę Perpetoom Mobile.
O autorze
1 min czytania 2012-07-08

Suto Arts ma swoim dorobku produkcje grafiki dla największych producentów gier internetowych i mobilnych. Na mocy podpisanej umowy, Mobile Wings przejmuje 30% udziałów w spółce Suto Arts, za które Suto Arts otrzyma 5% akcji Mobile Wings Interactive S.A. o wartości 2.000.000 zł. Transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu 2 miesięcy. Dodatkowo, Gabriel Roszak, prezes zarządu Suto Arts zajmie stanowisko dyrektora kreatywnego w Mobile Wings. Tym samym powstaje silne kompetencyjnie studio produkcyjne, skupiające swoje działania na rynku gier casual.

 To już druga transakcja spółki Mobile Wings. Kilka dni wcześniej Mobile Wings wraz z Piotrem Marcem założyła creative house, Perpetoom Mobile, w którym objęła 50% udziałów. Pierwszym zadaniem nowopowstałego Perpetoom Mobile jest realizacja kampanii społecznej w celu promocji wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych, przy wykorzystaniu narzędzi social media i mobile marketingu.

 – To jest początek działań, planowanych już od dłuższego czasu – informuje Arkadiusz Haszto, prezes zarządu Mobile Wings. Holding będzie skupiał więcej spółek z branży reklamowej i mobilnej, powiązanych bądź zależnych od Mobile Wings. Jesteśmy numerem jeden w Polsce w zakresie oferowanych rozwiązań mobilnych, teraz mamy ambicje stać się liderem rozwiązań social media – dodaje Haszto.

 Mobile Wings działała do tej pory na rynku usług mobilnych i aplikacji społecznościowych, pracując dla klientów z Polski i Europy. W 2011 zrealizowała ponad 100 aplikacji. Planowane są już nowe realizacje na rynku muzycznym w USA i Polsce. Wkrótce do holdingu dołączy podmiot zajmujący się grami społecznościowymi. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj