Holenderski operator komunikacyjny stworzył telefony kolekcjonerskie inspirowane serialami Netflix

Holenderski operator komunikacyjny stworzył telefony kolekcjonerskie inspirowane serialami Netflix
KPN, holenderski operator telekomunikacyjny, zaprojektował limitowaną edycję telefonów inspirowanych trzema popularnymi serialami: „Stranger Thing", „Dom z papieru" oraz „The Crown".
O autorze
1 min czytania 2025-04-18

W ramach promocji programu lojalnościowego KPN, we współpracy z agencją Dentsu Creative Amsterdam stworzył trzy projekty limitowanych telefonów. Każdy z nich jest zainspirowany popularnym w serwisie Netflix serialem. Do wyboru są modele pasujące do „Steranger Thing”, „Domu z papieru” oraz „The Crown”.

W ten sposób KPN rozszerza dotychczasową współpracę z Netflixem, w ramach której, klienci mogli już skorzystać z bezpłatnej subskrypcji serwisu streamingowego.

Za pośrednictwem telefonów można wykonywać połączenia. Sprzęty są również wyposażone w porty USB-C, posiadają spersonalizowane dzwonki oraz inne charakterystyczne funkcje, takie jak:

  • telefon „Stranger Things” ma formę retro krótkofalówki, można go odwrócić, a głos stanie się głosem mieszkańca Upside Down; z kolei po rozłożeniu anteny, można aktywować detektor Demogorgona; po przełączeniu się na częstotliwość B, można usłyszeć tajemnicze transmisje,

  • telefon wzorowany na serialu „Dom z papieru” odtwarza słynną piosenkę Bella Ciao za każdym razem, gdy dzwoni; umożliwia podsłuchiwanie zaszyfrowanej komunikacji zespołu podczas napadu; można w nim modyfikować swój głos, by pozostać anonimowym, a także zawiera ukryty mini sejf, który otwiera się za pomocą odpowiedniego kodu,

  • telefon wzorowany na „The Crown” ma iście królewski styl, umożliwia dostęp do asystenta etykiety, który nauczy Cię, jak zachowywać się jak członek rodziny królewskiej; jeden z przycisków pozwala na wysłuchanie planów korony, a inny na zamianę głosu na głos arystokraty.

PS Kampania serialu „Black Mirror” Netflixa zaciera granicę między fikcją a rzeczywistością

PS2 Adopcja jak z filmu: organizacja Battersea łączy zwierzęta z filmowymi preferencjami użytkowników Netflixa